Fuck, I’m old!


Tocmai am citit ca se relanseaza „Nevermind”, dupa 20 de ani.

Acum 20 de ani.. ma duc sa ma bag in pat si sa ma gandesc la ziua de ieri, ca parca ieri eram in clasa a 11-a. Probabil ca maine cand ma voi trezi, voi fi in pragul pensiei, cu inca 20 de ani in carca, ani care nu voi avea habar cum au trecut atat de repede.

Fuck, fuck, fuck, shit, mofo, sonovabici, fuck!!!!! I’m fuckin’ old.

6 responses to “Fuck, I’m old!

  1. dooj de ani o trecut?!? parca ieri ascultam albumul ca sa ma pun la punct cu ce-i placea frumosului care arata ca ala de la Kings of Leon (cu par lung), care azi arata ca Basescu, numa’ cu burta mai mare 🙂 totusi este trist in lume…:p

    • ala al meu de acu’ 20 de ani arata si acum tot cam asa ca atunci 🙂 dar tot este trist in lume, ca nici sa ai sub ochi aproape intact failu’ de atunci, nu-i funny.

  2. eu am realizat ca am imbatranit cand am fost la concert la bon jovi si mi-am dat seama ca omu` are peste 50 de ani si io-s indragostita de el de vreo 18. not funny!

  3. ui´ba cine ma facea matur pa mine :o)))))))

Lasă un răspuns

