cu frigideru’ la control


:)) am vazut la Dollo articolul despre ce-are in frigider si m-a amuzat ideea.
Am deschis usa la frigider, am facut poza.

Dupa care mi-am dat seama ca n-am mai facut curat in agregat de ceva timp, si ca nu-i pot trimite poza asta, pentru ca ma fac naibii de ras, o sa vada toata lumea ce gospodina lu’ peste sunt eu, ca zac acolo toate claie peste gramada.
Asa ca am pus camera jos si-am facut rapid ordine in rafturi.
Cu ocazia asta am descoperit ca am 3 borcane de mustar. Deci frigiderul asta, dupa cum se vede, nu este mare. Cum plm am pierdut 2 dintre borcane printre rafturi, nu stiu, cert este ca ieri masculul vroia mustar si n-a gasit decat un borcan.
Habar n-am, eu oricum nu mananc nici mustar si nici ketchup, el cumpara d-astea. Eu mananc chestii cu maioneza sau cu sosuri. Sau cand ma simt grasa, trantesc un iaurt peste ce mananc, un iaurt cu 3,5% grasime, evident, ca celelalte sunt naspa :))

Poza de „dupa”

2 responses to “cu frigideru’ la control

  1. pun aici la intamplare pentru ca nu mai gasesc articolul. in care te plangeai de bookmarkuri pierdute la reinstalare. (nu publica)
    iti recomand http://www.xmarks.com/ – il folosesc din acelasi motiv. iti faci un cont, il instalezi cu yes-yes-yes…. si cam atat. are el grija sa iti tina minte. pe orice alt computador intri des poti instala xmarks si ii spui contul tau (trebuie sa ai undeva scrise cont/parola) si ti le tine comune (comune adica pe toate comp pe care intri – adaugi intr’o parte un bookmark nou il ai si dincolo – air daca reinstalezi computerul ti le ‘aduce’ el…).
    ps. am ajuns la tine de pe http://oanamarrria.wordpress.com/2011/06/20/triumful-blandetii/

Lasă un răspuns

