cu muschiu’ nervos


Aseara eram plina de nervi pe mascul, evident. Ca in ultima vreme i-am cam dat ignore, iar el chiar a incercat sa se poarte mai frumos, asa ca nu mi s-au mai zbatut venele pe frunte decat destul de rar.
Ieri imi venea sa-i fac diverse chestii definitive si irevocabile, asa ca m-am ridicat brusc de pe canapea si-am inceput sa-mi fac bagajul pentru bazin. L-am anuntat ca plec o ora, si dusa am fost, ca altfel as fi umplut canapelele de sange si pe cuvant ca n-aveam chef sa frec tapiteria.
Am ajuns acolo, mi-am tras prezervativul portocaliu pe cap, si-am intrat in bazin.
In bazinul de inot apa este mai rece decat in celelalte bazine din complex, asa ca primul contact imi provoaca de fiecare data dureri in sfarcuri si-mi strange carnea pe mine. Dar e ok, rezist voiniceste.
Fericita ca n-o sa imi mai ud parul, incep sa inot pe culoarul de la margine, ca deh.. sa pot face pauza daca e nevoie. Si inot, si inot..am mai zis ca eram nervoasa, asa ca-i dau inainte si bag 8 bazine. 8!!! Ok, doua dintre ele, pe la mijloc, le-am inotat pe spate, dand doar din picioare, ca ma dureau bratele.
Tot atunci am constatat si ca-mi intra apa pe sub prezervativ, pe la ceafa, dar nu l-am scos, ca am zis ca poate nu se uda chiar tot.
Dupa ce-am bagat astea 8 bazine, am iesit din apa cu picioare tremurande si parandu-mi-se ca-mi atarna curul cel putin 2 tone, si m-am dus in bazinul exterior. Cand am bagat piciorul in apa aia fierbinte (era cu vreo 14 grade mai calda decat cea din care tocmai iesisem), m-a luat o toropeala de-am zis ca adorm instantaneu. Am inotat un pic si in apa calda, dar adevarul este ca-i naspa, asa ca am preferat sa plutesc un pic in deriva, dupa care m-am dus sa imi usuc parul.
Iar am stat o juma’ de ora cu foehnul in mana, aproximativ degeaba. Mi-am infasurat esarfa in jurul capului, mi-am trantit palaria deasupra si m-am rugat sa nu ma intalnesc cu vreun vecin in drum spre casa.
Norocul meu ca orasul este pustiu dupa ora 7 seara, asa ca n-am vazut pe nimeni pe strada pana acasa.

Acum ma dor un pic muschii spatelui, dar sper ca in curand sa-mi intru in forma. E dezgustatoare celulita asta, pe cuvant, dar nu stiu cum plm sa scap de aia de pe interiorul copanelor. Poate daca incerc sa stau in spagat pe doua scaune, o sa scap de ea :))

Bine, daca pufosul mai face ce-a facut azi-noapte, cred ca o sa scap de celulita definitiv, ca ma termina puradelul.
Toata noaptea si-a ros pumnisorii, imediat ce-l puneam la el in patut. Adica vezi-doamne ii era foame bietului de el, si eu il lasam sa se chinuie in patut de unul singur. Cum il luam langa mine, sugea un pic, se caca si se culca. Il schimbam, il puneam in patut, incepea sa-si roada pumnisorii. Macar acuma rahatii lui nu mai sunt de culoare verde asa cum au fost toata saptamana trecuta, de-am zis ca e pui de martian, nu alta.
Io cred ca puradeii mei au facut o coalitie si incearca sa ma termine impreuna, daca au vazut ca pe rand nu reusesc.
Acum de exemplu este treaz de vreo 2 ore. Sta la el in patut, isi baga doua dejte in gura si suge cu pofta. Daca il pun sa suga, nu suge iar suzeta o scuipa.
Daca m-ar tine nervii, as astepta noaptea la fel, dar cum aveam ideea gresita ca noaptea ar trebui sa dorm si eu, am cedat prima.

Oricum sunt fericita ca am reusit sa-mi canalizez nervii intr-o directie mai buna decat sa stau asa plina de spume intr-un colt de canapea.
8 bazine, cand data trecuta am bagat vreo 3 parca!
Trebuie neaparat sa gasesc o solutie pentru treaba cu parul ud, ca aici e frig, chiar n-am chef sa dau in meningita. Poate-mi lipesc cauciucul pe ceafa cu niste lipici :))

15 responses to “cu muschiu’ nervos

  1. nu mere casca aia, si mie mie se uda la fel, pe la ceafa si dupa aia peste tot, da la cele tri floace capilare ale mele, uscatoarele astora faceau minuni🙂

    felicitari pentru performanta fizica, hai baga repede repede sa mai prinzi un loc la campionatul de la shanghai🙂

    • yeah, right :)) campionat de bulbucat ochii rosii de la clor, si horcait patetic in mijlocul bazinului, vrei sa zici? :))

  2. N-are treaba neaparat suptul cu foamea. Nevoia de supt e una, foamea e alta. De aia isi suge pumnii si nu vrea la san.
    Preferabil ar fi sa suga suzeta, nu degetele. Ai incercat mai multe forme de suzeta? Exista din cele asimetrice, de ex. de la NUK (cica nu strica dintii/gingia), sau altele care imita sfarcul. Poate daca nu-i place una, ii place alta.

    • are suzeta de la nuk, si n-o vroia nici pe aia. si-a descoperit degetele si acum si le indeasa in gurita cu orice ocazie🙂

  3. num-o idee: alui meu, cand am plecat catre ro si am uitat suzeta „anatomica” deimita sfarcul, i-am luat doua suzete de la nu mai stiu ce firma de pe aeroportul din munchen; arata cam naspa, is de cauciuc, da’ mult mai mari decat chestiile alea cu diverse forme de sfarc mai mult sau mai putin aplatizat. ghici ce? cum is de doua ori mai mari decat restul, nu le scuipa asa de repede, de unde rezulta ca stau mai mult in gura si tace timp mai indelungat.

    acu ma rog sa tina cat de mult, ca nu cred ca mai dau pe la aeroport cat de curand sa ii iau altele si aici nu am vazut din astea…

    • o sa incerc sa-i iau si eu una mai zdravana. zi-mi cum se numeste, sau fa-i o poza si caut eu la farmacie si-ti trimit o cutie intreaga, daca asa reusesti sa mai dormi si tu un pic🙂
      puradelul meu e foarte revoltat ca-l tot plantez in patut. adevarul este ca sufar ca un caine. imi lipseste cand nu-l simt noaptea langa mine, si dorm prost mai ales ca nici el nu doarme bine fara mine..
      da’ n-am de ales, a inceput deja sa se rostogoleasca, asa ca e riscant sa-l mai las in patul meu.

      • am pus bateria de la aparat la incarcat, ii fac o poza si ti-o arat🙂 deocamdata sper sa imi ajunga, ca am doua, si cand te gandesti ca aproape nu am vrut sa le iau asa aratau de neinteresante:) al meu e in patul lui de cam doua luni, l-am pus si in camera lui, da’ ii naspa sa ma trantesc de toate usile sa ii bag suzeta in gura noaptea, asa ca l-am readus la noi. eu nu pot dormi cu el in pat, ca is mai mult treaza, mi-i teama sa nu ma urc peste el🙂 ramane la noi numai dupa bibul de 7, da’ singur

        azi noapte s-a trezit de 3 ori :(((( i-am luat niste chestii homeopate de dormit, sa vedem ce-o iesi.

        • si al meu a facut show azi-noapte, si n-a vrut sa manance dar a urlat asa ca eu am dormit cate 5-10 minute, ma trezeam, iar adormeam.. tot asa la un moment dat m-am trezit ca urla la el in patut, l-am luat in brate si nu intelegeam ce caut eu acolo, ce-i cu copilul ala, al cui e, daca-i fata sau baiat, habar n-aveam. mi-au trebuit vreo 5 secunde pana sa-mi revin :))

          • si eu am avut momente din astea, o data nush de ce credeam ca am un al treilea care urla langa mine, si l-am trezit ingrozita pe musiu ca de unde naiba o venit inca un copil asa de repede si ca nu mai vreau inca unul🙂

  4. casca cică nu e ca să nu te uzi, ci ca să nu-ți lași perii prin bazin – zice instructorul de la bazinul la care merg eu. și tuturor li se udă părul pe sub cască, că deh, nu se mufează etanș pe scăfârlie.
    mie mi se pare că de la cască sau de la clor sau nu știu de la ce îmi cade părul mai abitir de când merg la bazin. și asta nu prea are leac.

    • pai da, dar fiind din cauciuc, speram sa nu ma ud.
      faza e ca si eu am gasit un smoc de par azi-dimineata pe perna, deci o fi de la clor, ca in mod normal nu-mi cade chiar asa rau. cu ani in urma cand mergeam la bazin, aveam parul foarte scurt, deci habar n-am daca imi cadea sau nu.

      • dollo are dreptate cu casca, din aceeasi cauza le zice barbatilor sa poarte slipi stramti pe buci nu bermude d-alea largi, sa nu se imprastie si alt fel de par prin apa🙂

        mie nu mi-a mai cazut parul cat am fost gravida si un timp dupa, da’ acum am inceput sa il pierd angro, cica ii normal, ceva cu hormoni care revin la cantitatile normale.

        • si tu? credeam ca-i de la clorul din bazin, ca daca imi cade in ritmul asta, o sa trebuiasca sa ma tund foarte foarte scurt

  5. cade pana isi revine organismul la echilibrul hormonal dinaintea sarcinii, dup-aia in mod normal ar trebui sa se opreasca. daca nu, ii grav, ca deja pot face o paturica din cate fire culeg de peste tot din jurul meu🙂 nu vreau sa fac si fete de perna :))

Lasă un răspuns

