teoretic sunt bruneta


Dupa o noapte mirifica in care puradelul a tot racnit si-a partzait in somn, o noapte in care am dormit in serii de cate 5-10 minute, azi dimineata a trebuit sa ma duc la gimnastica medicala.
Da-i si ambaleaza puradelul, aduna sticle de apa, pampersi, bluze etc.. bagaj de mama cu doi copii dupa ea. Pumpkinei i-a trebuit o ora sa se imbrace, de-mi venea sa o scot pe strada in curul gol, asa cum s-a tot invartit prin casa, asa ca am plecat tarziu. Am facut putin jogging pana la sora-mea, am lasat-o pe fiica-mea la ea, am inhatat puradelul si-am fugit la terapie.
Puradelul evident ca s-a trezit, si-a inceput sa urle. I-am dat sa suga un pic pana a pregatit tipa camera, dupa care da-i si fa exercitii in timp ce puradelul statea in carut si urla imediat ce biata terapeuta se oprea din zgaltait  fundul pufosului.
A fost instructiv, ce sa zic.
Dupa aia da-i si fugi la magazin, ca de ieri seara pana azi-dimineata, puradelu’ a consumat ultimii 5 pampersi.
La magazin m-am lasat patrunsa de spiritul meu de zgarcomana si in loc sa strang bani sa ma duc la coafor, asa cum planuisem, am zis ca mai bine cumpar eu vopsea si rezolv problema, ca ies mult mai ieftin.
:)) am scris ieftina in loc de ieftin, si asta-i adevarul. Daca sunt scoasa undeva la o bauta, din juma’ de pahar sunt aeroplan, haine scumpe nu-mi mai cumpar, pantofi asijderea, si nu cheltuiesc pentru mine mai nimic, pentru ca prefer sa cumpar ceva pentru pumpkina sau pentru puradel. Deci sunt ieftina.

Ziceam de vopsea. Sunt tare curioasa cum o sa arat „dupe”😀

Astept sa adoarma pufosul, care nu vrea sa doarma fiindca m-a mancat in cur si i-am cumparat un animalut d-ala care canta daca e tras de inelul infipt in fund, asa ca acuma vrea sa-l trag pe ursulet de siret, sa auda muzica. Dupa ce adoarme o sa ma indes in baie, si cu voia celui de sus, n-o sa ma apuce plansul cand voi vedea rezultatul. Teoretic ar trebui sa iasa ceva castaniu mai deschis.

later edit:

Practic a iesit exact culoarea parului meu, cu exceptia catorva suvite vag mai deschise decat restul.

Bpl! Mai bine mai puneam 50 de euro si ma duceam la coafor.

Eh, acum oricum trebuie sa astept macar o luna, inainte sa mai experimentez odata, da’ aveam si eu asa, o fantezie, cum ca de ziua mea o sa arat ca o zana, cu parul stralucind si fluturand in vant.
Asa, a iesit fix culoarea pulii. Daca vorbim de un negru.

11 responses to “teoretic sunt bruneta

  1. O sa iasa bine. La mine a iesit tot ok pana am decis sa experimentez cu culorile si sa revin singura la nuanta mea, de atunci e tragic. Am paru-n doua culori acuma😀.

    • acum dupa ce s-a uscat bine, vad ca bate un pic in maro mai deschis. dar parul meu naturel bate in rosu in lumina, asta nu bate in nimic. e o nuanta terna si nici nu-mi mai straluceste pleata😦

      • Of, mă gândeam că iese ok😦.

        • parul meu e aproximativ nevopsibil, daca exista cuvintul asta🙂 am pigmentul sanatos, cu exceptia firelor albe, evident, dar altfel arata foarte bine, sanatos si stralucitor. ma rog, a aratat pana sa-l macelaresc eu acum. in rarele ocazii in care m-am vopsit, culoarea n-a prea prins.
          dar o sa mai insist, la urma urmelor am juma’ de metru de par pe care sa experimentez :))

  2. si totusi ce culoare voiai sa ai de ziua ta, ca nu pricep? ce culoare are o zână?😀
    si cand e ziua ta?🙂 poate punem mână de la mână și-ți încropim de un dus la coafor până atunci :))

    • :)) vroiam sa am parul de culoarea mierii, asa cum am vazut eu ca avea una intr-o reclama la nush’ ce vopsea.
      ma si vedeam asa, in lumina rozalie a apusului, cu pletele stralucind in soare si falfaind usor in bataia vantului :))
      asta cu cotizatul ar fi o idee. sa postam pe bloguri conturile, si sa cerem contributii pentru coafor =)) la urma urmelor lumea citeste si se amuza, de ce sa nu plateasca? :))
      pana si „academia catavencu” costa bani, si abureala mai mare ca acolo, mai rar :))

      • He, he, care dintre academii? că acum sunt trei, precum capetele balaurului din poveste😉
        Să știi că asta cu contul afișat pe site nu e o idee rea, am fi ca la Zoo, intră cititorul să vadă ce a mai scris maimuțica, hop bagă moneda și maimuțica face o tumbă. Păi ce, coafor, manichiură, mâncare de băgat în frigider… costă, maică!

  3. Da, poate facem o cheta ceva🙂

    Io inca nu am trairi cu vopsitul, desi am fire albe din copilarie. Plus ca ma bate gandul sa-mi las iar parul lung … hmmm

  4. Lasa, mai bine asa decat vreo culoare turbata. Daca ieseai roz?

    • :)) nechezam pe aici ca poneii fiica-mii, ca vad ca nu mai exista caluti maro sau negri, toti sunt roz cu sclipici :))

Lasă un răspuns

