summerwind


Astazi am gasit la Norma, Frank Sinatra. Am luat doua bucati a cate 2 cd-uri, ca erau la oferta. Ricotta n-am gasit, asa ca am luat inca un cd, unul cu muzica frantuzeasca si legume pentru ciorba. Alea nu erau la oferta, da’ a trebuit sa le cumpar.
Daca era dupa mine, luam si cd-ul ala cu Josephine Baker, da’ masculul s-a uitat urat la mine asa ca l-am pus la loc si-am aruncat in cos niste nuggets de dionzaur. Asa scria pe cutie, acuma sper sa-i placa pumpkinei carnea de brontozaur sau tiranozaur, ce-o fi,  ca nu-i prea deosebesc.

Sunt obosita. Toata saptamana m-am rugat de pumpkina sa-si adune jucariile din camera. Pentru ca luni dimineata le-a insirat pe toate, si n-a mai strans nimic. Eu m-am enervat si-am zis ca nu i le mai strang, sa si le stranga singura, ea doar s-a jucat, a durut-o in curul ala  mic, de nervii mei.
Astazi dupa enspe mii de amenintari, am pus mana pe niste pungi si-am inceput sa adun de pe jos, moment in care a inceput sa urle. Am umplut  o sacosa, cu promisiunea ca i le adun si pe celelalte si le dau altor copii, daca nu le strange ea.
Iar a durut-o in cur, asa ca pe seara am pus din nou mana pe niste saci, si-am inceput sa strang.
Ce mi-au auzit urechile… imi pare rau ca eram prea nervoasa si nu m-am gandit sa o inregistrez.

Ea: o sa plec de acasa!
Eu: ok, da-i drumul!
ea: nu te mai iubesc, sa stii, n-o sa te mai iubesc niciodata!
eu: ok
ea: nu vreau sa te mai vad niciodata!
eu: ok
ea: vreau sa mor, ca sa nu ma mai vezi niciodata!
eu: termina cu prostiile
ea: nu mai aduna jucariile, ca te zgarii cu unghiile mele
eu: daca ma zgarii, s-ar putea sa-ti para rau, ca-s mai mare ca tine si mult mai hotarata!
ea: lasa-mi jucariileeeeeeee, de data asta promit ca ma tin de cuvant si le adun!
eu: ai promis timp de 4 zile si nu te-ai tinut de cuvant. imi pare rau, dar nu te mai cred. te-am atentionat astazi toata ziua ca o sa le adun eu daca nu o faci tu.
ea: nici eu n-o sa te mai cred niciodata, niciodata! si nici nu te mai iubesc!
urlete, muci, urlete, racnete, muci, lacrimi etc..
eu: uite cum facem: pun jucariile astea deoparte, nu le dau altcuiva, dar daca esti foarte cuminte si nu-ti mai faci dezastru in camera, iti dau inapoi cate una. dar numai daca esti cuminte!
ea, cu mucii pe piept si ochii rosii: da, ok, asa facem cum spui tu, iar eu promit  ca n-am sa mai fac asa ceva (aka hiroshima, nagasaki plus pearl harbor , toate in 12mp)
dupa un minut: te iubesc sa stii, si n-am vrut sa spun ca vreau sa mor numai sa nu te mai vad si sa nu ma mai vezi. adica am vrut sa spun, dar nu vroiam de adevaratelea.

Mentionez ca pe durata ostilitatilor care au durat 4 zile, n-a fost ranit niciun copil sub 5 ani, n-au fost administrate palme la fund si nici macar racnete.
Zen-ul de care sunt capabila, ma uimeste si pe mine uneori, pe cuvant.
Au fost administrate cantitati nerecomandate de inghetata servita in castron cu albinute si aripioare, de la gelateria noastra preferata, si s-a facut pace.
Pentru moment. Ca maine ar trebui sa-si adune toate hainele pe care le-a aruncat prin camera, intr-un colt ca sa i le impaturesc eu si sa i le pun in dulap.
Sunt foarte curioasa daca aduna ceva sau nu.

Si dupa tot balamucul de astazi, am gasit Frank Sinatra la Norma, si dupa ce-am deschis calculatorul, am primit si asta

nu-i viata chiar frumoasa uneori?

3 responses to “summerwind

  1. mmm…5 ani si deja face santaj emotional? ufff mama!
    tre sa gasesti totusi metoda sa faca ce spui tu…ca al’fel…o sa ajungi alba in cap si bestializata de copil😛

  2. In timpul zilei n-am nici eu loc de plusuri si carti, desi are camera de 24 mp. Seara, e regula de aur ca isi strange manejul si isi pune cartile in biblioteca, altfel trebuie sa bea laptele din pahar, si nu din sticla, cum ii place ei. In concluzie, sunt eu santajista-sefa, dar ce fericit e spatele meu…
    Multa distractie la impachetat haine. E singurul lucru pe care il detest, ca am impresia ca nu mai termin in veci.

    • :)) in mod normal si ea si le strange seara. insa luni dimineata le-a insirat pe toate, de parca daduse strechea in ea, dupa care a vazut ca erau prea multe si n-a mai avut chef de adunat.
      acum arata din nou a camera de copil si nu a zona de razboi, iar eu sunt fericita ca o pot santaja cu jucariile din saci. daca e cuminte, primeste cate o jucarie pe zi :))

Lasă un răspuns

