alcoolu’ este viata


Berea in general suge, dar aia fara alcool suge dublu😦
Acum ca stiu ca n-am voie, macar o data pe saptamana ma pocneste cheful de un pahar de vin alb rece..

 

 

5 responses to “alcoolu’ este viata

  1. I feel you, Blo. Cand imi aduc aminte de serile relaxante in doi, cu o narghilea si un vin alb rece ca gheata cad in butoiul cu melancolie. Sau de un vin rosu sec, sau de mojito home-made. Alternativa e berea cu 0.0% alcool, cumparata de sot (ca „cea alkoholfrei din comert are totusi 0.5%”) care are gust de drojdie si la care ma uit fara pic de chef cum ocupa spatiu in frigider. Dar lasa, ca trece si dupa aia o sa ai tot timpul din lume pentru vin alb.
    Doar daca nu ti se mai intampla vreo surpriza pufoasa😀

  2. OMG! sunt singura care a observat ca Africa seamana c-o p**a? sau cu un pistol, fie…
    On topic: e chiar asa interzis sa pui picatura de alcool in gura cand alaptezi? intreb fiindca io am mai scapat la cate juma de pahar de vin si sampanie (din 2 in 2 luni, sa ne intelegem).

    • in timpul sarcinii da, este interzis cu desavrsire, in timpul alaptarii eu asa prefer, sa nu beau nimic.
      stiai ca din parinti alcoolici ies copii dependenti de dulciuri, de droguri sau de alcool? eu sunt dependenta de dulciuri, si prefer ca genele astea de rahat sa nu fie incurajate deloc cand e vorba de copiii mei. tatal meu este alcoolic.
      de-aia eu beau intotdeauna cu masura, adica niciodata pana mi se rupe filmul (pentru ca ranga ma fac dintr-o jumatate de pahar de vin), si foarte rar. pentru ca prefer dependenta de ciocolata, celei de alcool.

  3. ok, nu stiam. si eu sunt dependenta de dulciuri, fara ca ai mei sa fie alcoolici (dar gena are radacini adanci in ambele neamuri).

    of, m-a mancat undeva sa scriu cuvantul ala cu stelute, ca acuma imi cauta lumea buruieni pe blog…

Lasă un răspuns

