is it a hat? is it a snake?


Sunt somnolenta ca un serpalau prea indopat. Am mancat mult, asa ca n-am mai ajuns in seara asta la bazin.
Pufosul are un puseu de crestere, a mancat toata ziua cate doua tzatze la fiecare masa, iar pe mine ma dor sfarcurile si sunt cam sfarsita dupa ce-a trebuit sa produc kile de lapte. Plus ca a cam urlat fiindca deh, ce-a bagat in el, trebuie sa iasa pe undeva, asa ca e plin de partzuri si umple pampersi intr-o veselie.

Nush’ ce plm am dar de cateva zile parca-s dislexica. Scriu si inversez ordinea literelor in cuvant. O fi vreo dezordine in capul meu, nu m-ar mira.

 

5 responses to “is it a hat? is it a snake?

  1. Oh! In sfarsit i se intampla si altcuiva! Nu ma bucur de raul tau:) dar chestia cu inversatul literelor e de-a dreptul suparatoare. A aparut brusc si nu stiu cum sa-i dau de cap. Nu e dislexie, habar n-am ce-o fi…

    • nu-mi spune ca dureaza!!! ca nu-s obisnuita sa scriu aiurea, iar acum ca sa scriu ceva, imi ia de trei ori mai mult timp decat in mod normal. destul cat sa-mi moara toate ideile intre urechi, pana reusesc sa le astern din taste😦

  2. e perioada de dupa nastere. la mine au trecut 11 luni si inca o patesc. asta si cu anti-magnetismul (imi cad obiectele din mana, pur si simplu).

Lasă un răspuns

