despre picioare


Ma dor picioareleeeeee.
Am mers astazi foarte mult pe jos, dupa care am venit acasa si-am facut curat, am mutat mobila, am impachetat un dulap intreg de haine, am fugit la bazin (doar 8 bazine pentru ca mi-a intrat apa in urechi si m-au durut rau), am stat juma’ de ora sa usuc pleata, am fugit acasa, am culcat puradeii pentru ca amandoi ma asteptau cu ochii beliti, i-am facut limonada masculului, pentru ca ii era rau, dupa care finally, pe la 9 am reusit sa ma asez si sa nu ma mai ridic de-aici.
Cred ca masculului i-a fost rau fiindca ieri si azi s-a purtat relativ ok cu mine. I-am zis ca i-a stat in gat sa-mi vorbeasca pe un ton normal, si de-aia ii e rau :)))
Am zis sa fiu o doamna, si i-am facut o limonada fara soricioaica.

Ma dor picioareleeeeeee… Masculului i-a fost lene sa care aparatul de masaj pentru laboante, atunci cand ne-am mutat, asa ca acuma pula masaj.

:)) ieri seara am vazut cea mai tare scena de sex intr-un film alb-negru.
Cadru: marginea patului, de la tablie in jos. Langa pat, pantofii ei de casa. El intra in cadru, adica picioarele lui de la genunchi in jos, se apropie de pat. Picioarele isi schimba un pic unghiul, pentru ca se apleaca sa o sarute. Patura este data la o parte, el se aseaza. Isi pune unul dintre pantofii de casa, peste unul dintre pantofii ei. Isi ridica picioarele in pat, se stinge lumina.

Nu-i tare?
Ihhhhhh..Ma dor calcaiele rau de tot. Doftoru’ de oase a zis ca n-am nimic, da’ daca n-am nimic, de ce plm ma dor in halul asta???? Ca nu-i chestie de tendoane, ci osul calcaiului ma doare.
Bag picioarele in diploma ma-sii!

 

6 responses to “despre picioare

  1. te dor picioarele pt ca esti speedy gonzales. nu stiu cum reusesti sa le faci pe toate ca doar tot 24 de ore are si ziua ta. eu sunt obosita cronic😀
    si daca masculului i-a fost lene sa-ti care aparatu’, sa puna mana sa-ti cumpere unul si mai performant acum.

    • si eu sunt obosita, stai linistita, dar n-am stare. daca nu ies cateva ore pe zi afara, la plimbare, puradelul mic nu doarme la fel de bine iar eu nu scap de celulita de pe copane.
      plus ca incep sa dezvolt o obsesie pentru curatenie, din cate vad :)) sa nu-ti inchipui ca va fi vreodata casa mea luna, dar vad ca acum sunt dispusa sa incerc :))
      iar pentru mine somnul oricum este articol de lux, asa ca ziua mea are mai multe ore decat ziua ta🙂

  2. s-ar putea sa-ti creasca pinten in calcai. maica-mea a avut si a fost destul de naspa. da’ i-a trecut pana la urma.

  3. păi dacă îți cresc pinteni o să-l poți călări mai eficient pe mascul😉

Lasă un răspuns

