rezultat sesizare


Finally. Am primit raspuns din partea politiei cu privire la blogul dezaxatului:
Va comunicam faptul ca sesizarea dumneavoastra, privind postarea pe site-ul www…………..com, a unui continut precum si a unor imagini ofensatoare, a fost transmisa catre Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, pentru a efectua verificari si a dispune masurile legale ce se impun.

Deci daca dati peste vreun dement pe net, acum stiti unde sa faceti reclamatia.
Problema pe care mi-o pun eu, este urmatoarea: ce treaba au cei de la comunicatii, cu psihopatul ala?
Adica or sa-i dea ban pe ip? Or sa-i dea amenda?
Dupa parerea mea, ar trebui ca idiotul ala sa infunde puscaria, dar ma rog.. nu-s decat o gospodina cu prea multe idei utopice despre cum ar trebui sa arate lumea.

3 responses to “rezultat sesizare

  1. Eu cred ca e apa de ploaie si nu se va rezolva nimic…

  2. mda. si eu cred la fel. daca se intampla sa fie intr-o tara civilizata, acum era demult legat fedeles undeva intr-o celula. ori la balamuc, ori in inchisoare.

Lasă un răspuns

