chestii imprumutate


Am gasit la Castleless pe blog un link, pe care mi-am permis sa-l imprumut:

http://sonsryan.com/post/7549129705/date-a-girl-who-reads

m-a emotionat faptul ca cineva poate pricepe atat de bine.

Si tot pe blogul tipei, am gasit si asta

🙂 asta e genul de barbat care-mi place. Frumos, destept, loial. E insurat de un milion de ani cu nevasta-sa, si din cate stiu sunt super ok impreuna.
Asta vreau si eu.

16 responses to “chestii imprumutate

  1. daca e frumos, destept si loial, ori e gay, ori e betiv, ori trage pe nas…ori…ori…ori…suma defectelor tre sa fie constanta. desi paul newman nu-mi pare ca avand defecte majore, nici charles manson nu dadea impresia de nebun in toata regula…

    • :)) da mah, dar asta a avut o viata intreaga sa demonstreze ca n-are defecte majore. deci asa ceva exista. si daca exista, vreau si eu!

  2. Blo, au fost super ok, doar ca el e acum cam… mort. Dar a fost omul asta frumos, frumos, frumos!

  3. ce va tot vaitati ca nu exista. uite de exemplu io! doar ca nu’s chiar frumos. si nu chiar destept tot timpul. si nu stiu de loial ca n’am apucat sa fiu insurat. in rest insa… am si io poze alb-negru!😀

  4. Ma gindeam numai ca nu scrie nicaieri c-o sa fii tu a doua:((

  5. De ce m-ai dat spre adopţie? se poate completa/înlocui cu De ce m-ai dat spre adopţie într-o ţară atât de îndepărtată / pe altă planetă?
    Oh, Paul Newman la tinereţe…. Da.

  6. PS: prima bucata de comentariu ar fi trebuit atasata la alta postare. Da’ tu stii la care🙂

Lasă un răspuns

