shoc! a doua noapte de libertate


Ieri seara pumpkina m-a anuntat ca vrea sa ramana la sora-mea. Tremurand de fericire, am acceptat telefonic enuntul facut de barbata-meu.
Aseara mai aveam un pic si dansam de una singura prin casa, asa fericita am fost ca am scapat de taraganatul cu mersul la culcare, cand imi crestea invariabil tensiunea si pana adormea ea, incepeam sa vizualizez scenarii cu parinti adoptivi.
Azi-dimineata m-am trezit singura-singurica. Nu urla nimeni, nu ma pandea nimeni pe dupa colturi, sa vada ce fac, daca m-am trezit, daca ma scarpin in cur sau mai stiu eu ce.
A fost o dimineata frumoasa. Stiam ca urmeaza sa plece cu sora-mea, cumnata-meu si var-su, intr-un parc de distractii, asa ca am stat linistita.
Pe la 11 deja dadeam ture prin casa. As fi iesit afara, dar ploua si batea vantul, asa ca am mai stat.
Pe la 12 m-am intins un pic in pat, cand l-am culcat pe pufulete, si-am atipit si eu cateva minute. M-am trezit stresata. Imi lipsea terorista, si-mi venea sa-mi dau palme ca-mi stric singura ziua libera.
In seara asta pe la 7, s-au intors si ratacitorii. Pumpkina fericita si obosita, dar fara sa dea semne cum ca i-ar fi lipsit ma-sa.
In seara asta a vrut din nou sa ramana la astia. Stiu ca i-au ajuns si ei lunile astea de stat bot in bot cu mine, calcandu-ne pe nervi reciproc, insa chiar asa???
Da, ma oftic ca nu-i e dor de mine! Mie mi-e dor de ea rau de tot si ma oftic ca ea nu simte la fel.
Ma bucur insa ca se simte bine, ca se joaca si se distreaza.
Sunt nebuna, e clar. Uite cum imi fut eu cu buna-stiinta si cea de-a doua seara de libertate. O alta cine stie cand mai prind..

13 responses to “shoc! a doua noapte de libertate

  1. lasa, blo, ca tu nu esti nebuna. nebuna sunt eu care am plecat o saptamana de acasa (intre noi fie vorba, in luna de miere, chiar daca a fost dupa 6 ani), am lasat copiii acasa cu prietena mea cea buna si dusi am fost pe coasta de azur. ajunsi acolo, ghici cine s-a bucurat de vacanta-eu sau ele? ai dreptul la 5 incercari, si toate cinci incep cu „ele”, care au facut ce-au vrut cu prietena-mea care la randul ei le-a suflat si-n cur si-n coarne, in timp ce eu ma perpeleam la foc mic intrebandu-ma daca „pot ele sa stea fara mami” ca „mami nu prea mai poate fara ele.” rezultatul studiului a fost urmatorul: „mami, cand mai pleci in cu tati? ca vrem sa mai stea Raluca mare cu noi.”
    deci eu am avut socul asta din doua parti, ca doar am doua fete, nu? :))

    • tocmai ce-am vorbit cu fiica-mea 😦
      care mi-a zis ca nu vrea sa vina acasa, ca ea vrea sa ramana la sora=mea, ca acolo nu viseaza urat noaptea, ca la ea in camera.
      :((

  2. Rau cu rau, da’ mai rau fara rau, nu-i asa?

  3. Zi merci că nu vine și cu prizonieri din deplasare. Fetița unor prieteni a stat o seară la o colegă acasă, și după ce a văzut ce plictiseală era acolo a zis că de acum aduce ea prietenii acasă, nu se mai duce la ei, că părinții ei sunt mai fun ca ai colegilor. Când au auzit ăștia le venea să-și bage unghia în gât, că în seara cu pricina ei chiar se simțiseră bine, if you know what I…. 😉

    • pai cred ca la fel e si cu fiica-mea, ca aici e mereu singura doar cu mine si cu bebe acasa, pe cand acolo e o casa intreaga de oameni care sa-i sufle in fund

  4. eu sunt perfect normala atunci 🙂 cand a ramas juniorul mare cu bunicii o saptamana, a fost super, „vorbeam” cu el in fiecare seara, dar nu am simtit ca ma urc pe pereti ca nu-i acasa…m-am bucurat cand a venit, dar si fara el am profitat din plin de juniorul mic si de linisteeeeeeee

    • m-am bucurat si eu de juniorul mic, dar nefiind cineva care sa-mi puna creierii pe bigudiuri, m-am simtit asa.. fara scop. daca ar fi fost o chestie indelung planuita, probabil ca m-as fi bucurat mai mult. asa.. nici la piscina nu ma pot duce, sex oricum nu se pune problema sa fac, stau si ma invart prin casa de una singura..

  5. ti-am citit o parte din postari pe nerasuflate, esti o mama tare pe gustul meu :-D, as vrea si eu sa las putin teroristul meu altcuiva ,dar zau ca nu pot inca sa tai cordonul ombilical ( ala de a mai ramas neincizat la nastere).Se pare insa , dupa comentariile de aici, ca va trebui sa-mi iau inima in dinti si foarfeca in mana sa tai in carne vie pentru linistea noastra.E musai, desi vad ca rau cu rau, dar mai rau fara rau !

    • 🙂 multumesc frumos 🙂
      in mod sigur sunt o mama ca toate mamele, doar ca mie nu mi-e jena sa recunosc anumite chestii pe care mamele au impresia ca nu-i frumos sa le gandeasca :))

  6. si mai ales sa le vorbeasca 😀

  7. blo fata,lasa gandurile astea si bucura-te de ,,libertate” 🙂
    o sa ajungi sa o trimiti tu la sora-ta ….
    pup.

Lasă un răspuns

