here comes the rain again


Ii dadeam sa suga piticului in dormitorul inundat de soare, si-mi faceam planuri ca poate ar trebui sa ies cu ei la strand. Imi simteam maieul lipit de spate, iar pufosul avea pliurile gatului pline de.. puf, evident. Cald, groaznic de cald, moncher.
Termin de hranit pufosul, il pun in patutul lui iar eu incep sa ma invart prin casa intrebandu-ma unde-i patura de picnic, aia cu izopren pe dos si textil pe fata. Cat m-am intrebat eu asa, vad ca incepe sa se intunece brusc. Da’ brusc! Era de parca stinsese cineva lumina.
Incepuse sa bata si vantul, dar zdravan, nu gluma. In fata blocului se roteau niste pui de tornade, iar deasupra norii se miscau rapid.
In cateva minute a inceput sa ploua in rafale, se zgaltaiau obloanele, iar in ferestre se auzea de parca batea cineva cu pumnii.
Acum ploua un pic mai linistit dar tot torential, iar sufrageria se lumineaza la fiecare fulger.
Eh, daca eram un pic mai rapida, iar ramaneam captivi pe undeva, uzi pana la piele.
Sa ma fut in ea de vreme de kkt.
Nici nu-mi mai vine sa pun semnul exclamarii dupa injuratura de mai sus. Sunt resemnata, stiu ca de cate ori ies afara ori car umbrele dupa mine, ori haine de ploaie, chiar daca-s 30 de grade.
As vrea si eu sa.. plm. Nu mai vreau nimic. Cand voi va perpeliti la frigare in apartamentele din Ro, aici e racoare si bine. Asa ca ar trebui sa-mi tin gura si sa suport cu stoicism.

N-am destula lumina sa mai citesc, asa ca-mi fac de lucru cu laptopul. M-am apucat de ” the time traveler’s wife”.
E interesanta ca si concept, dar nu pot spune ca ma da pe spate. Oricum n-am apucat sa citesc decat vreo 100 de pagini.
Filmul am refuzat sa-l vad, dar acum incep sa ma intreb cum plm au reusit sa transpuna cartea? Ca actiunea e destul de greu de urmarit si-asa, cand citesti.
In fine. Azi n-am facut curat prin casa.
M-am enervat ca masculul fiind mascul, destesta notiunile de ordine si curatenie, daca tre’ sa presteze el. Asa ca am stat mai mult sau mai putin cu mutzuflendera in sus. Ma rog, am facut niste supa si niste fripturi si niste cartofi prajti pentru pranz,  dar altfel nu m-am agitat prea mult.
Ok, cu exceptia joggingului pe care-l tot fac intre puradei.
Hmmm.. si eu care credeam ca am stat degeaba toata ziua :))

5 responses to “here comes the rain again

  1. Mie mi s-a părut interesant filmul, dar n-am citit cartea, poate de aia nu am avut vreo problemă cu punerea lui în scenă🙂 Interesant dar nu de pus in top 10.
    Da, eu beau un gin tonic cu lămâie și număr zilele până ajung la mare, cu ochii în computer, că afară e prea orbitor🙂

  2. Io n-am halit cartofi prajiti cred ca de mai bine de o luna… O sa fac… un apel sa mi se faca o portie🙂
    Dac’ai sti cum a plouat azi la NY toata ziua… A trebuit sa ies la un moment dat cu costumul de baie pe mine ca se adunasera frunze in gura de canalizare din spatele casei si mergea pompa de evacuare de rezerva incontinuu. Noroc ca am iesit aseara in oras, ca daca o lasam pe azi imi trebuia un aparat foto subacvatic…

    • si aici ploua incontinuu de aseara. ce mai vara…chiar ma gandeam ca din 365 de zile, cred ca vreo 10 sunt cu adevarat de vara. adica sa inceapa si sa se termine fara ploaie sau nori, sau scaderi bruste de temperatura

  3. Blo…mi-a gasit Hapi creioane si luat.
    Saru-mana pentru ca ai fost draguta…pup.

Lasă un răspuns

