indecisa


Aseara am trisat. M-am enervat pentru ca cartea asta pare sa nu duca nicaieri, asa ca am cautat filmul si-am vazut cateva minute la inceput, o scena la mijloc, si inca una la sfarsit.
The time traveler’s wife este o poveste mult prea lalaita, pe un subiect care ar fi putut fi mult mai bine pus in valoare daca scriitoarea n-ar fi fost o grafomana.
518 pagini cu fonturi mici. Really!
Nu citesc niciodata sfarsitul unei carti inainte de a ajunge acolo, asa ca am preferat sa vad ultima scena din film.
Acum stau in dubiu: nu pot lasa o carte citita doar pe jumatate dar pe de alta parte sa ma chinui cu inca 300 de pagini, parca nu-mi  vine.

Si azi-noapte s-a intamplat exact asa cum ma asteptam: pumpkina a inceput sa planga in creierii noptii pentru ca paturica ei nu statea perfect intinsa pe pat.
Cand am dus-o la culcare incepuse sa urle pe aceeasi tema, si i-am explicat ca paturica nu poate sta perfect intinsa peste ea toata noaptea, decat daca e o papusa de plastic, dar cum ea e o fetita, paturica nu va sta niciodata perfect intinsa. Mi-a zis ca vrea sa fie o papusa de plastic.
Nu stiu nici in cazul asta ce sa fac: sa o trimit pe ea la balamuc, sau sa ma duc eu?

 

 

16 responses to “indecisa

  1. 🙂 tre sa fie tare greu sa ai un copil perfectionist fara sa stie :))

  2. Aha! Mai, citind asta mi-a mai venit mie inima la loc. Mie, ca mama de domnisoara de 6 ani juma’ care nu adoarme pana nu sunt plusurile asezate intr-o anumita ordine in pat. Si pana nu sunt papucii asezati intr-un anume fel si anume loc. Si pana nu are apa in sticluta de langa pat, pe care apa o si gusta.
    Deci………e normala!!!
    Ceea ce noi, mamele lor , in scurt timp nu vom mai fi😛

    • Oh, Doamne, credeam ca a mea e unica :)) eu incerc sa n-o incurajez in fixatiile pe care le face, pentru ca le face foarte usor si se tot aduna, nu-i trec. ceea ce evident ca se lasa cu urlete, muci si nopti nedormite.
      sa-ti mai spun ca de 4 ani ma lupt cu fixatiile ei pentru pantofi? adica are o pereche si char daca nu-i mai vin, vrea sa se incalte cu ei. dupa care urla ca o dor picioarele si ca nu vrea alti pantofi :))

      • Ha!!!!!!
        Auzi, astea doua seamana dubios in anumite manifestari :))
        Chestia cu pantofii o traim si noi ocazional, mai ales daca i se pare ca anumiti pantofi sunt „de printesa” (don’t ask😀 ) . Mai nasol e ca daca vrem sa cumparam incaltari noi si suntem netrebnici enough cat sa nu ne placa ce alege ea (cu strasuri si fundite si rahaturi….niste balcanisme de te cutremuri, dar sunt „de printesa” si au „diamante” ), orice pereche pe care o propunem noi o deranjeaza. De regula ajungem usor la o intelegere , dar sunt anumite zile in care ……really …….

        Si eu incerc sa nu ii incurajez fixatiile, ba dimpotriva, insa la cele care tin intr-un fel sau altul de ordine si pus la loc am lasat-o mai moale 😀 Deh, mi s-a parut mai ok ca nu doarme daca nu sunt papucii in ordine decat sa doarma si sa ii adun eu :D:D:D

        • OMG! si voi aveti chestia asta, cu diamantele???
          deci la noi mai nou totul tre’ sa fie cu roz, cu mov, cu glitzer si cu floricele :))
          si da, totul tre sa fie pentru printese si sa aiba diamante. inclusiv in clipa asta, pumpkina mea defileaza prin casa cu o rochita de printesa :))

      • Oh, asta cu pantofii am fost eu🙂
        (lista cu tembelisme copilesti ramase nefacute mi-e foarte scurta)

        • 🙂 eu nu-mi aduc aminte decat de una: aveam o pernuta ovala, si numai cu aia vroiam sa dorm, dar asta pentru ca legam pernuta de amintirea strabunicii care m-a crescut pana la 4 ani jumate.

  3. =))=))
    Ati trecut si prin etapa „parul lui Rapunzel”? Fie-mea imi „imprumuta” esarfele, le lega cap la cap, le prindea de o coronita si…….era Rapunzelcuparulei. Inventiva tipa, ce sa zic, si al naibii de creativa , numai ca se impiedica de toate alea cu parul ei. Pardon, cu parul lui Rapunzel! Si trebuia sa ma rog de ea sa il lase in camera cand se ducea la, ma scuzati, buda.
    Plus ca pentru a intra la ea in camera trebuia sa strig „Rapunzeeel! Coboara-ti paaaruuul!” ceea ce, desigur, faceam.

    Eu propun sa facem un club de MAMEDEPRINTESE si sa ne imbatam sistematic intru gloria odraslelor noastre!😀

    • :)) de ce crezi ca a refuzat sa se lase tunsa? s-a topit de fericire cand o fetita de la balet o striga Rapunzel, fiindca avea parul lung si costum cu rapunzela :))
      si da, si ea isi agata beteala d-aia galbena de pom de craciun, pe post de pleata aurie
      plus ca incerca sa ma convinga sa o duc la „caufor” sa o vopseasca blonda cu parul de aur, ca Rapunzel, desi ea are parul blond-inchis :))

      in alta ordine de idei, cred ca nu exista destul alcool pe lumea asta, pentru toate mamele de printese :))

  4. cat de norocoasa ma simt sa am 2 masculi🙂 io sa fi mers la cumparat hello kitty si diamante si fundulitze si machiaje creca nush ce, da’ nu de bine🙂 acu nepoata-mea ii innebunita dupa ceva bratari de guma cu forme, le cumpara cu kilu’, de fapt toate fetele au din alea pe aici, ce-i cu kkturile alea de-s asa de populare nu vad…

    • da, le stiu si eu. si la 30 de sec dupa ce le cumpar, trage de ele pana se rup.
      si mie-mi place sa cumpar chestii roz si pufoase, dar fiica-mea se uita la cele mai chicioase chestii din magazin. am mai zis ca parca-i pitzi :))

  5. „pentru ca cartea”😛. citeste-o pana la capat sa ti se calmeze piticii din creieras, eu daca acum nu ziceam de „pentru ca cartea” toata ziua piticul meu ar fi fost tentat sa intre si sa scrie fix acest comentariu.

    • ca cartea asta e plictisitoare de-aia am zis ca cartea, era subliminal mesaju’
      :)) nu stiu cate ca carti ai vazut la mine pe blog, dar po’ sa garantez ca daca mai egzista o cacofonie, e la fel de pur intentionata😀

  6. [quote] dar po’ sa garantez ca daca mai egzista o cacofonie, e la fel de pur intentionata[/quote]
    Ca cam asa e!

    • 😀 ca care n-a zis niciodata la misto ca egzista ceva sau nu? cre’ ca Hamster sau cum il chema pe ala, a zis primu’.

Lasă un răspuns

