parole, parole parole


Toti bloggerii au scris la un moment dat despre chinul de-a jongla cu mai mult de o parola.
Eu vreau sa spun doar ca de fiecare data cand trebuie sa-mi deschid mailul, sau blogul se trezeste sa-mi ceara din nou parola (desi e setat sa ma tina minte), stau si dau in bobi.
Am conturi de mail pe care n-am mai reusit sa le recuperez niciodata, pe motiv ca mi-am uitat parola. Ah, da, si aveam si cont de back-up, pe care sa imi vina noua parola, doar ca uitasem parola si de la ala.
Mi-am facut de-a lungul timpului nici nu mai stiu cate ID-uri de Skype. Doar ca aici uitam si id-ul si parola, ca sa stiu o treaba.
Am incercat la un moment dat sa le notez, dar nici asa nu mergea, pentru ca uitam unde am pus hartia cu parolele. La un moment dat mi-am bagat picioarele si am scris totul la sfarsitul agendei de lucru. Dupa care m-am rugat sa nu o pierd.
Mi-am dat seama ca nici asa nu-i ok, pentru ca imi lasam agenda in diverse locuri, asa ca am pus o singura parola si un singur id la absolut tot ce aveam. Doar ca pe urma s-a trezit cineva sa-mi sparga mailul de yahoo, asa ca n-am mai putut recupera ID-ul. A trebuit sa o iau de la capat cu parole diferite, id-uri diferite.. E un cosmar pentru unicul meu neuron, si ala mic si amarat!

Sunt un dezastru, stiu, dar totusi reusesc sa fiu highly functional, ceea ce e de apreciat. :))
Eu nu inteleg cum reuseste de exemplu masculul, sa tina minte seriale intregi, key-uri, sau cum plm se mai numesc sirurile alea de cifre si litere, ip-uri, parole de pe enspe conturi, si cu toate astea sa n-aiba nici cea mai vaga idee cand e ziua maica-sii.

9 responses to “parole, parole parole

  1. el are mintea odihnită

    • asa m-am gandit si eu :)) dar cred ca toti IT-stii sunt in stare sa tina minte siruri interminabile de cifre, insa habar n-au de unde sa-si ia ciorapi curati

  2. io stiu zilele de nastere cu +/- o zi. 4/5 … 7/8 … 30/31 … Luna o stiu precis :))

  3. e setat pe anumite detalii😀

  4. Io tot fac parole ‘destepte’ le tin minte cateva luni si dupa aia le uit din nou. Acu’ am o agenda si niste pagini cu parole. Nu-si baga nimeni botul oricum in ea, deci e mai bine asa

    • se pare ca femeile sunt in mare majoritate alea care nu-si amintesc parolele :)) barbatii le tin minte, dar uita tot restul. orice altceva, u name it, ei au uitat :))

  5. stiti de ce nu uita barbatii parolele? pentru ca-s destepti si au numai una peste tot. femeilor!

Lasă un răspuns

