fml again


Ca tot zicea cineva ca ar trebui sa incep cu „Astazi..”

Astazi am fost la strand cu pumpkina si piticu’.

Cu asta am zis tot. Vreau doar sa mai adaug urmatoarele:

1. am uitat costumul de baie al pumpkinei acasa asa ca a trebuit sa-i cumpar un altul.
2. cat timp m-am fatzait eu in cautarea costumului, soarele ardea necrutator
3. cand am incercat sa platesc cu cardul la magazin, nu s-a putut. ca n-a mers cardu’ desi cu 10 minute inainte scosesem 15 euro sa am cash, ca stiam ca o sa ceara diverse de ros acolo la strand.
Am platit costumul din cei 15 euro.
4. am ajuns la strand si banii mi-au ajuns fix cat sa intru eu cu pumpkina, ca pufosul noroc ca a intrat gratis, nu ca la fomistii aia de la piscina. daca costa cu 50 de centi mai mult, cred ca o luam razna.
5. cand am pus piciorul pe strand, soarele a intrat in nori.

restul e istorie.

 

2 responses to “fml again

  1. 🙂 Pai nu ziceai ca asata ti-e bafta??
    Hai sa ai o zi buna!

  2. No, nu zic eu, sunt indicatiile de pe FMyLife.com:
    „Concept : An anecdote always starts with Today and ends with FML. There are no taboo subjects, feel free to express yourself.”
    Oricum, in RO nu gaseai costum de baie asa ieftin 🙂

Lasă un răspuns

