fuck my life


Ma jur ca am vrut sa scriu despre ceva foarte interesant. Mi-a venit ideea aseara, cand m-am dus la culcare, iar azi-dimineata cand am reusit sa deschid laptopul, eram hotarata sa scriu.
Doar ca pumpkina care se uita pe calculatorul lu’ taxu la niste ceva cu mickey mouse, a inceput sa-mi povesteasca in timp real episodul. Am zambit, am dat din cap aprobator cum ca m-ar interesa ce-mi zice ea, incercand sa ma concentrez la ceea ce vroiam sa scriu.
Am deschis „add new post” si m-am pregatit sa incep. Moment in care pumpkina se prapadea de ras si-mi povestea despre un elefant cu colac si scufie de bazin. Si ca vrea sa vada si ea elefanti. Moment in care a trebuit sa ii dau un raspuns pentru ca tot insista sa ii zic unde si cand o sa vada si ea elefanti adevarati.
A fost de-ajuns ca sa imi zboare dintre urechi ideea.
Pe cuvant ca nici macar nu mai stiu despre ce era. Ar fi putut fi vorba despre orice, femei, barbati, calculatoare, copii, educatie, sex, stiinta, paranormal.. orice. Posibilitatile sunt atat de vaste si creierul meu atat de gol, incat ma apuca depresia.
Ah, si pentru ca frecusul sa fie asa, ca o foaie de glaspapir in chiloti, ieri ne-a invitat mamica unor copii sa mergem cu ei la strand. De fata cu pumpkina. Care evident ca a inceput sa topaie si sa se bucure. N-aveam loc de intors, asa ca am acceptat, mai ales ca azi pe la pranz or sa fie peste 25 de grade. Dupa-masa evident, o sa fie furtuna asa ca o sa scap repede totusi. Cred. Sper.

Intre timp pumpkina ma intreaba din 10 in 10 minute cand plecam la strand.

FML!

4 responses to “fuck my life

  1. 🙂 da mai Blo…dar ai vazut cat de plictisitoare este pentru tine o zi fara pumpkina….

    • true😦 ma plang degeaba. o sa-mi doresc sa-mi macereze creierii neuron cu neuron, cand o fi mare si-o sa-mi dea flit😦

  2. I agree, your life sucks.
    Cu mentiunea ca postarile de tipul FMyLife trebuie sa inceapa cu „Astazi…”🙂

Lasă un răspuns

