37


De trei zile ma chinui sa ajung si eu la bazin, si nu reusesc. Ba e plecat masculul, ba urla puradelul mic si  nu-l pot lasa asa, ba termin prea tarziu cu fugaritul puradeilor, asa ca n-am reusit inca sa testez dopurile de silicon.
In Ro am tot cautat prin farmacii si magazine, dopuri d-astea ca sa nu imi mai intre apa in urechi, pentru ca acu’ vreo 10 de ani am facut otita tot de la bazin, si de-atunci fac cu regularitate, ca un ceas cu cuc, dar n-am gasit asa ca a trebuit sa renunt la bazin.
Acum pentru ca am tot fost si a fost si frig afara, a inceput sa ma doara urechea dreapta, nu foarte tare, dar destul cat sa stiu ca nu mai pot intra cu ea in apa. Cred ca o sa fie ok cu dopurile. Aveam de ales intre dopurile astea si niste vata impregnata cu un fel de ulei, si-atunci mi-am dat seama ca-s tuta, vata impregnata cu ulei puteam sa-mi fac si eu acasa, da’ nu mi-a trecut prin cap.
Pe cuvant, e o cutie cu sase ghemotoace portocalii de vata impregnata cu ceva uleios si costa vreo 4 euro. Silicoanele sunt mai scumpe, dar mi-a zis farmacista ca le pot folosi de mai multe ori si mi-a fost jena sa-i zic: lasa cucoana ca ma duc acasa si-mi torn niste ulei de masline pe doua ob-uri.

In alta ordine de idei, maine ma duc sa mananc mici. E o carmangerie romaneasca prin apropiere, asa ca masculul a renuntat la planul de-a prinde pastrav, a zis ca micii sunt mai usor de prins.
Azi-dimineata s-a dus inainte de a pleca la birou, sa prinda peste la pastravarie.
:)) tot azi-dimineata intamplator ploua cu bulbuci, deci apa era tulbure, deci n-a vazut pestii, deci nu i-a prins. Deci nu mananc peste, din pacate.

Astazi a venit acasa cu flori si ingrediente pentru tort. Pe vremea cand eram saraci si ne iubeam cu adevarat, faceam tort impreuna.  Acuma nu cred ca s-a gandit el la vremurile alea, ci pur si simplu a vrut sa ma impace cumva, sa ma impresioneze. Iar eu ca proasta, am pus botul. Nevermind, in noaptea asta e ziua mea, am voie sa cred cu naivitate ca dragostea dureaza mai mult de 3 ani, si ca masculul nu-i asa ca in celelalte 364 de zile.

Peste aproximativ 2 ore, fac 37 de ani. N-am facut niciun bilant, nici nu vreau. As lua-o la fuga smulgandu-mi parul din cap :))

Atata doar: ma bucur ca am puradeii si ca suntem cu totii sanatosi.

25 responses to “37

  1. La Multi Ani cu sanatate!🙂

  2. Hai sa traiesti si sa infloresti, sa dispara burtile si celulita, sa iti iei numa’ tanga si sutiene sexi, sa porti numa’ fuste cu flori (nu foaaarte scurte:) si chestii cu lipici la privirile trecatorilor, sa te simti cel mai femeie din viata ta, faina si mandra de tine. Pupe la ai’ mici, sa nu uiti sa le zici cat is de norocosi ca au asa Mutter:)

  3. La multi ani!!!!! Si sa fie 37 un an mai bun: sa te simti frumoasa, sa te simti puternica, sa te simti iubita (de cine vrei tu) si implinita si… sa te bucuri de fiecare ora/zi care trece; sunt atat de fragile si de pretioase…si la 25 si la 37.. asa ca nu o lua la fuga🙂
    La multi si buni si fericiti ani!!!!

  4. La multi ani cu sanatate si bucurii!

  5. multumesc mult de tot, tuturor!🙂
    aveti idee cat de mult a contat fiecare cuvant bun pe care mi l-ati spus in ultimii 2 ani?
    va multumesc, dragilor! :*

  6. La multi ani. Bucura-te de micile dovezi de iubire, mai ales daca zici ca nu-i chiar ‘afabil’ sa zic asa … Si ai realizat destule. Esti la casa ta, ai doi copii, ai atatea de povestit …

    Multa sanatate si capul sus🙂

  7. Laaaaaaaaa MuuuuulllllllTTTTTTiiiiiiiii AAAAAAAnnnnnniiiiiiiii cu sanatateeeeeeeeeee…gata-n puii mei, te-am incantat destul cu vocea mea de privighetoare, iti doresc sa ai parte de tot ce e mai bun in lumea asta mica-mare, sa-ti vezi copiii sanatosi si mari, si-ti mai doresc multa inspiratie, sa (ne) mai scrii.
    Te pup.
    PS: haleste o bucata de tort si pentru mine ca altfel mi se umfla oaresce!:D

  8. Durează mai mult de 3 ani, dacă schimbi partenerul :))
    Hai, că e bine, 37 nu e un capăt de viață, dimpotrivă, iar tu ai tot ce-ți trebuie ca să fructifici e urmează. Or fi fost grei ultimii doi ani, dar ce ai făcut în ei nu e de colo. Valorează mai mult decât o carieră fulminantă, cu siguranță. Să fiți sănătoși toți și să vă iubiți. Vedeți voi cum😉

  9. La mulți ani!!!

  10. La multi ani! Sigur ai atatia ani? Ca dupa poza cu tine si puradelul care ai pus-o recent iti dadeam vreo 25😉.

  11. La mulţi ani, Blo! Să fii iubită!

  12. Multi ani traiascaaaaaa,multi ani traiascaaaaaa,laaaaa multiiiiii aniiiii!
    La multi ani Blo si sa iti regasesti echilibrul interior…

  13. Pingback: Cookies Cu Unt De Arahide Şi Melasă (La Mulţi Ani, Blo!) « Prin Casă

  14. La multi ani iubita mea! Ti-am facut cookies❤ :*

  15. La multi ani! Sanatate, fericire, zambete, bani si viitor frumos!

  16. Daca ai sti cat am zis sa tin minte, sa tin minte si bineinteles ca am uitat ca-ncepi sa vezi si tu cum e cu ietatea maica, iarta deci pentru intarziere!
    Nu zic la multi ani ca daca nu-s buni de ce sa fie asa multi, iti urez sa fii fericita si sanatoasa sa-ti vezi copii mari si sa te tina spatele si calcaiele:))
    Te imbratisez, draga Blo!

  17. eppi börsday tuyu, eppi börsday tuyu!
    Asa ziceam si io ca viata fara adibasi e ca un televizor albnegru, da´daca vrei neaparat s´o pui de´o piramida ceva iti pun io la dispozitie juma de gradina. Si´o lopata! :p :)))

  18. sper că tăcerea asta prelungă să însemne că masculul te-a răpit și te-a dus pe o insulă pustie, să te aibă numai pentru el🙂 Și insula nu are net, of course🙂

  19. La multi ani!
    Si lasa bilanturile. E vreme de ele – de pe la 73 de ani, incolo.

  20. cu intarziere, laaaaaaaaaaaaaa muuuulti aaaaaaaaaaaaaai! la multi ani maximi, cu sanatate tie si alor tai, fomeie strasnica ce te afli.

  21. la multi ani draga mea, multa putere si vointa!

  22. tot cu „la multi ani!” si eu.

Lasă un răspuns

