ce faci de apocalipsa?


Cum mah, nu sunteti la curent cu ultimele previziuni apocaliptice???OMG, o sa va prinda definitivu’ la serviciu, si nu in chiloti, acasa :))

Mie mi-a povestit frate-meu, cand am fost la gratar, de ziua mea. Da’ am dat acuma un search pe iutub, si-am gasit imediat:

Eu nu m-am uitat la filmulet, ca deja mi-a povestit frate-meu cum  o sa murim cu totii in chinuri. Am zis ca de apocalipsa mai facem un gratar :))

Eh, sanatosi sa fim :))

8 responses to “ce faci de apocalipsa?

  1. N-am rabdare (si nici conexiune destul de vioaie…) sa ma uit la tot filmul, in timp util.
    Asa incat… cand e? Sa stiu, sa ma organizez 🙂

    • din cate am auzit, in jur de 25 septembrie incepe, si dureaza vreo 3 saptamani pana reusim sa crapam cu totii :))
      nu stiu daca asta zice si-n filmulet

  2. 25 septembrie, hm? Mai, e bine! Adica ma indoiesc ca vine auditul inainte de data asta, si dupa….inteleg ca nu mai conteaza. Ceea ce e bine, zic.

    • :)) eu nu stiu daca sa zugravesc pana atunci sau nu.. ma gandeam sa nu vina apocalipsa sa ma prinda cu peretii astia, ca ne-am mutat si n-am apucat inca sa zugravim asa ca nu-i chiar totul fresh. hmm…
      daca as avea ceva bani si timp, as organiza tururi de apocalipsa :)) ultimele 3 lucruri pe care vrei sa le faci inainte sa te prajesti definitiv :)) heeei, asta e o idee buna de post 😀

  3. promit ca ma dau cu vacs la ochi de ziua acopapaciopaliticei alea sa nu mor cumva urata :))

Lasă un răspuns

