3 chestii sau mai multe


Ca tot m-am distrat zilele astea discutand despre apocalipsa, am zis sa intreb lumea care ar fi ultimele 3 chestii pe care le-ar face. 3 sau mai multe, cate vreti sa insirati aici🙂

Io m-as vopsi, si-as face sex. Nu m-as duce sa vizitez nimic, n-as vrea sa mor obosita si cu gandul ca am de bagat la spalat 3 valize de tzoale murdare.
Deci am zis: vopsita, sex, si evident ca as manca ciocolata, kile de inghetata, u name it. Ca daca mor, nu ma mai fac grasa, logic, nu?

Deci voi ce-ati face inainte de „tragicul”?

19 responses to “3 chestii sau mai multe

  1. 1. aj da niste telefoane d’alea in care sa torn tot ce n-am putut spune cat am fost in viata la niste ex
    2. i’d get a brasilian
    3. as cauta un buncar :)) poate supravietuiesc :))

    • da’ brasilian is overrated :))
      plus ca oricum urmeaza sa mori in chinuri, de ce sa incepi mai devreme? :))
      sau ma rog, poate gastesti un buncar si atunci brazilianu’ s-ar putea sa-ti fie de folos😀
      desi ce-i o pasarica cheala in calea apocalipsei? :))

  2. Sex, clar, macar sa murim cu zambetul pe buze😀

  3. dom’le.. daca in buncar nu-s singura? sau si daca-s singura…macar sa fie fina la ultimul orgasm :))

  4. Mai frate,despre ce vorbesti? Iar vine vreun sfarsit? Ca eu nu stiam..:)

  5. Eu aș șări cu parașuta (x 3).
    De mâncat nu cred că mi-ar mai arde, deși parcă mă tenta ideea, dar decât să stric bunătate de înghețată înghițind-o cu noduri, mai bine pas.
    Ah, și o ultimă țigară, cum am putut să uit!

    • mmmhhh.. eu am renuntat la fumat, dar cre’ ca e o idee buna. ultima tigara inainte de apocalipsa :)) suna ca un titlu de film prost :))

  6. Hehe, da, filmul sigur ar fi de seria C, dar pun pariu că țigara aia ar fi un deliciu!🙂

  7. eu as vrea sa ma dau cu deltaplanul.n-am facut-o niciodata si tare imi doresc. sexul nu mi se mai pare asa de important, de vreme ce l-am incercat deja pana acum😉

    • mie mi se intampla sa visez ca zbor, dupa care imi dau seama ca zbor asa ca incep sa cad. si cad, si cad.. ca-n desenele cu coyotul ala nefericit :)) asa ca zborul cu orice fel de chestie in afara de avion sau ozeneu, nu ma tenteaza

  8. Era sa ma prinda apocalipsa pe nepregatite. Mda, ciocolata si inghetata de grapefruit… sex? depinde de configuratie:))

    • hai mah, ca si tu esti maritata, doar stie toata lumea ca femeile maritate nu fac niciodata sex :)) macar cu ocazia apocalipsei sa avem si noi parte, zic :))

  9. Numa’ la sex vi-i gindul….
    Io cre’ca m-as face manga. Vorba lu’ dollo: secsu’ l-am incercat pina acu’… cu alcoalele am ramas mult in urma🙂

  10. o sticla de Prosecco
    un joint
    sex cu stii tu cine😀

    I’m ready baby!!!!

Lasă un răspuns

