pumpkina


Metoda de a-ti face copilul sa stea 30 de secunde  locului


Pumpkina as a viking bike rider :))

Ca sa-mi iau gandul de la faptul ca nu mai am inghetata in frigider, si-n casa sunt 27,5 grade, m-am bagat prin poze 😀

Degeaba, pumpkina e haioasa, da’ inghetata e inghetata!
Uite de-aia ma enerveaza pe mine nemtii ca n-au frate buticuri la scara. Cel mai apropiat magazin (si stau foarte aproape de el) este la aproape 1 km. Ok, nu-i departe, dar ca sa ies pe caldura asta tarand doi puradei dupa mine.. parca nu-i asa funny. Mai ales la intoarcere, la deal.

Fara paine pot sa traiesc fara probleme, fara carne, fara multe altele, dar plm, inghetata este esentiala, e ca apa si hartia igienica.

 

4 responses to “pumpkina

  1. baga fructe batute bine cu blender-ul la congelator…poti pune si iaurt in mix..si lasa-l la congelat…il scoti din cand in cand si amesteci in el sa nu inghete cu ace..si gata…rezolvata problema…
    btw…cum ti-o iesit experimentul cu iaurtul „danone cu fructe” ? :))

    • ala mi-a iesit bine, da’ acuma nici iaurt nu mai am prin casa. fiindca-i prea cald sa ies la cumparaturi, iar zilele astea am mancat numai fructe si chestii reci

Lasă un răspuns

