AMR 6


Pufosul morfoleste paturici, pumnisori, bavetele, umerii mei imbracati sau nu, si orice altceva ii pica intre gingii.
Dare de bale transparente imi aluneca usor pe umarul stang, pana spre cot. Deasupra lor am o vanataie subtire si oblica. Am luat un colt de zid intr-o noapte in care ma duceam sa vad de ce plange pumpkina.
Pufosul stie sa inoate. Am umplut cada mare si l-am tinut de sub brate si sub barbita, iar el a dat vartos din picioruse si manute. Cred ca daca il lasam, chiar facea cateva ture de cada de unul singur🙂

Eu ma plictisesc. Bag haine la spalat,le impaturesc pe alea uscate, bag farfurii in masina de spalat, citesc..nimic palpitant.
Ca de obicei, imi trec prin cap o gramda de idei inteligente, dar asta numai cand ma duc la culcare, in restul zilei cu doi puradei pe cap, e mai greu sa gasesc un neuron disponibil pentru gandit.
Dar .. au mai ramas 6 zile pana la 1 septembrie! Inca sase zile de tortura, dupa care pot sa dorm la pranz daca am chef, fara sa-mi fie teama ca da cineva foc la casa. Pot sa merg la cumparaturi fara sa-mi toace cineva incontinuu in urechi: cand luam ciocolata, cand luam inghetata, cand luam.. si daca am luat: cand pot sa mananc ciocolata, cand pot sa mananc inghetata??
Abia astept un pic de liniste.
Cine-ar fi crezut ca un copil de aproape 5 ani poate pune pe butuci o femeie in toata firea, in cateva luni de zile?
Destept a fost ala de-a inventat gradinitele.

12 responses to “AMR 6

  1. Si acum iti sar mamele eroine peste bot, ca este o denaturata sa scrii asa ceva. Cum adica te scoate din minti a mica?😀

    Buna gradinita, asta e clar. Plus ca o consuma pe a mica si va da oricum alte subiecte de discutie😉

    • nu-s denaturata mah, las’ ca o sa vezi tu la un moment dat :))
      probabil ca daca ma apucam sa fac copii ceva mai devreme, n-as fi avut creierii pusi chiar asa pe bigudiuri, dar pe de alta parte, la varsta la care nu visam decat iesiri in club, probabil ca as fi fost mult mai turbata ca acum :))
      acum tot ce-mi doresc este sa apuc cate o ora din cand in cand la bazin, sau sa pot zace linistita pe un colt de canapea. ah, si sa pot merge la cumparaturi fara coloana sonora.🙂

  2. Daca se gaseste vreo desteapta sa sara de cur in sus, cum zice dojo mai jos, da-mi un mail… ca vin si-o lecuiesc si io. in alta ordine de idei, nu ma mai joc asa, ca la tine incepe gradinita pe 1, la mine incepe pe 15 si gradinita si scoala. o sa fie splendid din multe puncte de vedere si „splendid” din tot atatea puncte de vedere :))

    • de fapt dojo zice mai sus, nu mai jos. da` nu e bai ca tot te-ai prins:))

    • oh, da, splendoarea o sa fie maxima cam asa, pe saptamana viitoare, cand o sa sar scurt din cateva sute de euro. tampitii astia imi cer o hartie de la doctor cum ca e sanatoasa copila, hartie care costa vreo 60 si ceva de euro. desi la gradinita la care a fost inainte, nu au cerut asa ceva.
      asta, plus taxa, plus baletul, plus kung-fu ca i s-a pus pata, plus inot, plus tenis, si toate astea incep din nou din septembrie, si trebuiesc platite, evident. asa ca da, o splendoare totala in portofelul meu la nudu’ gol.

      • pai gradi nu-i gratis in hermania?! retoric ma intreb si eu, ca vaz bine ca nu, dar mi se pare ciudat, aici ii zice „scoala” si nu costa nimic. activitatile extra da, dar gradi nu.

        • nope, nu-i gratis. e cam 150 euro/luna, depinde de program. iar cresa este de la 200 in sus, pentru 5 ore pe zi. doar ingrijirea, nu si masa.
          e mai bine la voi, din multe puncte de vedere

          • p-acisilea cresa ne-ar costa cam 600 de euro pe luna, cu mancare si scutece, daca il lasam pe asta micu full time, 9h-18h (asta de la anu’). ii mai bine deci:)
            pe victorol il las anul asta o zi pe saptamana, cu mancare si scutece ii cam ostadooj euro si ceva centime pe luna,
            scumpi astia micii, dragii de ei:)

            • pai si aici cresa ajunge tot cam pe-acolo cred, pentru o zi intreaga. tariful de 200 e doar pt 4-5 ore, si creste vertiginos daca vrei sa-l lasi mai mult.

  3. Mai Blo…nu ai gasit chiar nici o metoda de a rezona cu pumpkina?
    Ori e ea prea inteligenta si te joaca pe degete pentru ca ii merge…ori cum spui tu,nu mai ai rabdarea necesara..:)
    Oricum ar fi..traiasca gradinita!

    • rezonez cu ea, dar acum nu mai am rabdare. ar fi fost ea asa desteapta daca n-as fi stat dupa fundul ei non-stop? dar acum e vorba de faptul ca n-am mai avut vacanta de ani de zile, stres acumulat, plus melitza care nu se opreste niciodata.
      nu stiu cate dintre mamele care obisnuiau sa aiba o cariera, au stat acasa cu copii cateva luni de zile in jurul varstei de 5 ani. ma rog, rata de supravietuire e destul de mica, asa ca poate de-aia nu exista marturii :))

Lasă un răspuns

