nervi


Nici nu ma mai mir ca pumpkina imi spune ca e prea grasa si ca are obrajii prea dolofani, in conditiile in care modelele pe care le urmeaza fetitele la varsta asta, sunt Barbies. Scoabele astea mi-au stat mereu pe sistem, pana sa venim aici chiar am refuzat sa ii cumpar vreodata o papusa d-asta sau sa ii pun desene cu barbie. Doar ca dupa ce a inceput gradinita, n-am mai putut sa o feresc, mi-a fost imposibil sa ii refuz la nesfarsit ceea ce toate celelalte fetite aveau, asa ca am cedat. Ce motiv as fi putut sa-i invoc, un motiv pe care sa il inteleaga un copil de 3 ani? Ca ii va altera imaginea de sine? Ea intelegea ca desi e foarte cuminte, mami nu vrea sa ii cumpere si ei papusa.
In fine. Faza e ca Barbie ar trebui trimisa in tabara pentru grasi, pe langa papusa pe care tocmai a primit-o de la bunica-sa din ro

Asta si pitzipoanca de mai jos

Really? Oamenii astia chiar nu mai au nimic in cap?
Papusile astea sunt absolut hidoase! Mai bine nici nu dadeau banii pe ele.
In loc sa ne trimita branza care lasa zeama in tot pachetul si pute de mori, eugenii si pateu romanesc, as fi preferat sa nu trimita nimic. N-o lasa sufletul sa imi trimita cartile, ca plm alea n-au valoare, dar o cutie de pateu cu porc albastru pe ea, face toti banii, nu?

Ah, si pentru pufos au trimis pe langa o paturica si doua body-uri (uimitor cum de s-au gandit sa trimita ceva util), niste zdranganele. Pe care o sa le ingrop undeva probabil, pentru ca fac un zgomot infernal, si arata de parca sunt niste mici instrumente de tortura pentru bebelusi. Numa’ spatii bune in care copilul sa-si prinda degetelele, si plastic de proasta calitate, ca sa se taie bine daca tot si-a bagat dejtu’.

Deci se cheama ca am primit pachet. Din tot ce-au trimis (cel putin 10 kile), singurele chestii care m-au interesat au fost niste materiale pe care le lasasem acolo si din care mi-au trimis o mica parte, si un borcan mare de miere. Restul, cacaturi inutile cu care sa scoata ochii ca au trimis pachet.

Uite din cauza mentalitatii asteia de cacat nu-i suport eu pe socrii. Pula mea, daca pentru tine tot ce tine de frumos si de cultura, n-are nicio valoare, macar nu-mi baga mie pe gat valorile tale.
Urmatoarea criza de nervi probabil ca am sa o fac de craciun, daca pana atunci nu ne mai trimit nimic.

10 responses to “nervi

  1. =)) ma mauza la nebunie gandul ca le’ai expus intimitatile dintr’un soi de razbunare =))

  2. …like „parasuta naibii, na!

  3. Iar te-a lasat fara carti? Offf…

  4. io tin cu masculu´, lojic!
    da´de ce nu te bagi pe scribd ca´s pdf´uri la ciordeala de n´ai tu timp sa le citesti

    • vad ca n-a aparut commentul meu in care ziceam ca sunt pe scribd, da’ ca nu se compara o biblioteca pe perete cu una pe display. macar ca ma pot uita la rafturi si sa-mi aleg cartea pe care am chef sa o citesc

  5. Unde ai disparut?!? ma obisnuisem sa te „cetesc” zilnic😛

    • n-am disparut, dar sunt atat de obosita si cu creierii pe bigudiuri, ca n-am ce sa scriu interesant zilele astea.

  6. bai te cam inteleg ca si io tot asteptind sa iasa un ebook reader sub 100 de euroi mi´am tot printat, da´nah io pot sa abuzez de toneru&hartia firmei unde prestez

    • n-ai pic de romantz in tine :))
      in alta ordine de idei, am probleme cu blogu’ si nu mai pot posta nimic de vreo 2 zile, sper sa se repare cat mai repede, ca ma simt geniala, si stiu ca-mi trece rapid :))

  7. am ba, cum sa n´am, da´ l´am pragmatizat(romantzu´) ca sa´mi ajunga pentru cit oi mai trai(adica pentru intelectoali: l´am umplut de bitzi)

Lasă un răspuns

