I’m fabulous :)


Hahaaaaa, mi-au reparat blogu’!
De doua zile n-am mai  reusit sa prestez nimic pe aici fiindca imi dadea erori.
Bah, si ma simteam chiar geniala, parol!

Nu-i nimic, acum mi-a trecut.
Ce-am facut eu zilele astea?
Pai am citit „The lollipop shoes” care e urmarea de la „Chocolat”.
Mi-a placut cartea, am citit-o pe nerasuflate, si mi-am dat seama ca imi lipsesc povestile. Da, fiecare carte are cate un fir epic, dar mi-a placut starea de uimire pe care am avut-o citind zilele astea, ca atunci cand eram mica si citeam povesti nemuritoare.
Din fiecare carte inveti ceva, se zice. Eu din asta am ramas cu o expresie: „fuck off, I’m fabulous!”🙂 si culmea e ca merge :))
Trebuie doar sa te uiti la cei din jur, sa zambesti si sa le spui in gand ca esti fabuloasa🙂 Nu stiu daca merge si pentru masculi, da’ eu m-am simtit fabuloasa si gorgeoasa de cate ori mi-am adus aminte sa-mi zic asta.

Tot fiindca-s gorgeoasa si fabuloasa, azi am tarat doi puradei dupa mine, pana la doctor. Pumpkina avea nevoie de o hartie pentru gradinita, pufosul – de examenul de 4 luni si de vaccin. Am sfarsit prin a tara dupa mine inapoi, doi puradei urlatori fiindca l-au intepat pe pufos, a plans, i-am dat un pic sa suga si a adormit fiindca era foarte obosit. Dupa care a fost randul pumkinei, care a inceput sa urle de parca urma sa fie taiata felii, evident ca a urlat mult mai mult si mai tare inainte, decat dupa vaccin. Pentru ca ii trebuia si ei unul, care se pare ca nu  l-a facut in Ro.
Eh, si a urlat atata, pana l-a trezit pe puradel, asa ca am plecat intr-un cor de smiorcaieli de acolo.
In fine, i-am aplicat o doza tamaduitoare de inghetata italieneasca de zmeura, de arata dupa aia ca un pui de vampir, toata rosie pe la botic si cu ochii rosii de la plans, dar pufosul n-a mai adormit la loc, a marait acolo in carut pana am ajuns acasa.

Nu mai stiu ce vroiam sa povestesc.
Ah, despre un pusti de la locul de joaca, duminica.
Noi eram deja acolo, cand intra un pustan cam de o varsta cu pumpkina, tot numai carlionti blonduti si genunchi ososi. Simpatic piticul. Doar ca era urmat de o haita de adulti. Trei tanti si un nene care vazandu-l ca vrea sa se joace cu pompa de apa, a inceput sa ii explice ca aia nu e pentru copii. Desi, repet, ala era un loc de joaca pentru copii.
Si nu numai ca ii spunea ca nu-i pentru copii, da’ ii mai zice si „crede-ma cand iti spun!”. Si mie si masculului ni s-a ridicat tensiunea brusc, dar am stat cuminti pe banca si-am tacut.
Toti adultii ii faceau poze, iar piticul ii imbratisa pe rand si zambea caramelizat spre camera. Uite cum se nasc tarfele, ma gandeam eu. Probabil ca i-au promis bomboane, desi pustiul nu pare prost, cred ca mai degraba stie ca or sa ii dea bani daca e simpatic.  Sau zambeste asa fiindca le-a pus soricioaica in suc.
Cam asta imi trecea prin cap in timp ce priveam 4 adulti si un copil dandu-se in chestia aia care se invarte, si o familie de polonezi fugarindu-l pe fiul mai mare. Mi-a placut de ei, erau plini de viata, desi mama se vedea ca-i cam stoarsa fiindca aveau si un bebe, dar se straduia totusi.

Pufosul am impresia ca a inceput sa recunoasca cateva cuvinte. De exemplu Tzitzi.
Ieri ii era foame cand am ajuns acasa, asa ca l-am pus pe patul meu si m-am pregatit sa-i dau sa manance, dar inainte de asta mi-am desfacut nasturii camasii. In timp ce-i desfaceam, el privea cu interes locul de unde stia ca-i vine haleala. L-am intrebat: vrei tzitzi? La care el a inceput sa chiraie de fericire, sa zambeasca si sa dea din manute repede.
M-a bufnit rasul, si l-am mai intrebat odata, a reactionat la fel. Am incercat si astazi cand eram langa el si ne jucam, l-am intrebat : unde e tzitzi? Si imediat a intins mana spre san.
Sau poate mi s-a parut mie, pentru ca pufosul da mereu din manute :))

4 responses to “I’m fabulous :)

  1. Nu ma pricep la chestii din astea de evolutie, dar cuget ca nu ar fi imposibil. Las’ ca incepe sa vorbeasca si, daca-i guraliv ca sor’sa, te-a vazut al de sus😀

  2. :)) lasa ca daca e si asta guraliv, atunci ii pun sa vorbeasca unul cu altul :))

  3. noa bine, blo. arata-mi, tu femeie, mie cum iti desfaci nasturii si zi tzitzi in chinezeste sau in orice limba de pe pamant pe care n-am auzit-o vreodata si incep si io sa chirai si sa dau din manute. ii baiat, de-aia.

    • =)) pai cred ca de aici incepe obsesia voastra cu tzitzi :)) iar noi femeile suntem obsedate sa avem si noi :))
      acum de exemplu se uita la mine dulce, dupa care se uita in decolteu cu subinteles, deci tre sa pricep sa-i dau de mancare :)) e total!

Lasă un răspuns

