push „mute”


Nu conteaza ce canta, pe cuvant. Ar putea pur si simplu sa apara pe o scena si sa nu zica absolut nimic, si tot ar fi sala plina, sunt sigura. Eu chiar il prefer fara sonor :))

Bah, deci au grecii in general un sex-appeal fantastic, la fel ca sarbii, dupa parerea mea. In urmatoarea viata acolo ma mut, in Grecia.
😀

2 responses to “push „mute”

  1. subscriu la treaba cu sex-appealul grecilor si al sarbilor, dar nu cred ca ti-=ar placea grecii mai mult decat o aventura ( poate mai lunga asaaaaa ).Despre titlul cantecului…😀 „agries diatheseis”, eu nu am push deloc „mute” caci titlul e mai mult decat provocator ” dispozitii salbatice”😀, asta ma duce cu ggandul la multeeeeeee

    • :)) cred ca asta cu „pe termen lung” se poate aplica oricarei natii. oricum cei mai frumosi barbati pe care i-am vazut vreodata in carne si oase, au fost greci.

Lasă un răspuns

