un motocel, doi motocei


Azi-dimineata m-am trezit pe post de motocel, ca aia din povestile lui Creanga. Stiti voi, aia de crapau matzele de ras jucandu-se cu ei.

Eh, eu n-aveam doi motocei, ci doar unul, ca l-am alaptat pe falcos, si-am adormit la loc, cu sanul pe afara. La un moment dat m-am trezit cu o stare de disconfort la motocel. Adica la san, pe care Falci a decis sa-l foloseasca pe post de jucarie si facea exact cum fac matzele cand se joaca. Sunt zgariata toata desi n-are unghiile mari. Bestia mica!

Lasă un răspuns

