orange baby


Haplea face pe 3 septembrie, 4 luni. E mai mare decat media, mai dolofan, mai lungan, si e foarte voinic. Isi tine capul foarte bine deja, sta foarte drept in poponeata, se intoarce singur de pe burta pe spate si invers (desi cu chinuri si partzuri), asa ca medicul mi-a spus ca pot incepe diversificarea, cu niste suc de morcov.

M-am apucat sa rad morcov, sa-l storc, sa fac toata bucataria portocalie, pentru ca pufosul sa poata scuipa-balit cele cateva lingurite pe care am incercat sa i le dau ieri.
Azi din nou acelasi procedeu, doar ca micul falcos a hapait sucul🙂 A si scuipat, e adevarat, dar asta pana sa ma prind eu ca pot sa ii dau cu paharul :)) asa ca a baut suc de morcov direct din pahar!
Era asa haios cu jumatate de mutrita portocalie plus baveta plus hainele mele plus masa, si ma oftic ca nu am facut poza. Da’  mi-a fost frica sa pun mana pe telefon, asa plina de suc cum eram.

9 responses to “orange baby

  1. Data viitoare sa nu mai uiti:)

  2. cum trec lunile, parcă ieri citeam despre ciorapii iadului din spital…🙂

  3. nici mie nu-mi vine sa cred ca e deja asa mare🙂

  4. Nu numai ca e mare ca si luni , dar e si foarte cool omu’, bea direct din pahar.Ai sarit deja 2 etape, biberonul si cana cu pai.Huh, precoce-s unii orange baby😀.

    • acuma sa nu crezi ca i-am pus paharul in mana si el a baut tot :)) i-am dat cate putin, dar a baut mai bine decat din lingurita🙂 OMG! sper sa nu fie vreun semn :))

  5. ce precoc ti-i pruncuuuuuuuuuuuuuuuuu’!!!!!! betooooooooooon! aproape te face sa vrei sa ai un implant de aparat foto in creieri sa pozezi faze misto cu o clipire de ochi, nu? [io stiu sigur ca mi-as dori asa ceva :D]. va pup madam.

    • Multumim,multumim🙂
      asa mi-ar placea sa am aparatul ala de care ziceai tu..sunt sigura ca pana ajung sa am nepoti, o sa se inventeze si asta🙂

  6. Ciudat ca ti-a zis de diversificare asa devreme. Stiu ca mai nou se recomanda sa incerci sa-l alimentezi exclusiv la san pana la 6 luni. Cel mic al nostru are 4 luni si jumatate, 7,800 kg, 67 de cm, tine capul binisor, se intoarce de pe spate pe burta si ramane asa mult timp, cu capul sus. Am fost la vaccinul de 4 luni acum 2 zile si doctoresa de familie nici n-a pomenit de diversificare.

    • Nu stiu ce sa zic, si mie la pumpkina mi-au zis la fel, sa o alaptez pana la 6 luni, la asta vad ca doftoreasa zice altfel, cica e mai bine sa incepem la 5 luni diversificarea, ca in felul asta se preintampina alergiile.
      Intre 4 si 5 luni, mi-a recomandat sa-i dau cate putin suc de morcov, si mai tarziu zeama de la morcov fiert, plus alte legume. Teoretic ar fi o luna in care sa ajungem de la zeama la piure si sa inlocuim o masa. Nu ma grabesc nici eu, ca si pufulete e super-ok asa cum e acum, o luam cu pasi micuti de tot.
      Are momente in care ma rupe in doua cu cat mananca, si momente in care mananca normal. Oricum eu nu-l tin dupa grafic, il alaptez la cerere, chiar daca asta inseamna la juma’ de ora sau la 6 ore.

Lasă un răspuns

