vis


De cateva nopti incoace, visele mele par mai mult niste filme politiste. Am urmariri, crime nerezolvate, politai, sange si in mijlocul decorului, eu. Calma si imperturbabila. Azi-noapte de exemplu, am cerut de la cineva o tigara, m-am asezat pe o banca si mi-am aprins-o. Inca de la primul fum am simtit asa, o placere adanca, pentru ca la al doilea fum sa am un orgasm.
Un orgasm! Deci am luat-o razna complet :))
Si uite cum stateam si fumam, si ma prabusisem de pe banca aia de atata placere, cand am auzit-o pe pumpkina chiraind si-am crezut ca plange, dar de fapt o trezea taxu’ cu pupici pe burta si asta chiraia ca o zgaria cu barba. M-am trezit chiauna si-am fugit in camera ei,  ca sa ii gasesc pe astia ranjind.
Nici nu vreau sa incerc sa-mi dau seama cum de-am ajuns sa am asemenea vise :))

2 responses to “vis

  1. eh, bune si în vis orgasmele astea, maică😉

  2. Asta-i un indiciu sigur ca esti normala.

Lasă un răspuns

