The A-team


Vineri seara s-a intamplat inimaginabilu’: masculul m-a invitat sa ne uitam impreuna la un film!
Am fost atat de socata de invitatie, ca nici n-a mai contat la ce urma sa ne uitam. Oricum nu-mi inchipuiam ca vroia sa vedem ultimul film romantic aparut anul asta, dar speram sa nu-l propuna pe ala cu maimutele. A ales ceva ce n-avea cum sa dea gres: o comedie. The A-team.
Pe langa faptul ca Liam Neeson arata la fel de bine ca intotdeauna, comedia chiar mi s-a parut reusita. Am ras cu lacrimi la cateva faze si am trecut cu vederea ca si in filmul asta de actiune apare o fufa cu pletele in vant. Deci cum plm supravietuiesc astea unei scoli de ofiteri, n-am idee, cert este ca tipa avea niste aparitii tulburatoare pe tocuri de 14 si cu parul in vant.
Mi-am adus aminte cat de mult mi-a placut serialul acum 20 de ani cand l-am vazut, si m-am bucurat ca filmul a fost mai mult un omagiu adus serialului, decat un remake de cacat, cum se intampla de obicei.

Gata, nu mai povestesc nimic, zic doar ca de alaltaieri seara mi se invarte in cap melodia asta:

si nu zic de ce :)) va las sa descoperiti

E adevarat ca eu rad si daca-mi arata cineva degetul, dar comedia asta chiar mi-a placut. Sigur ca are si inevitabilele momente penibile 100% americane, dar nah, e mai bun totusi ca ce-am vazut pana acum  in ultimele luni.

 

 

 

5 responses to “The A-team

  1. ce bine ma simt sa stiu ca nu-s singura care rade degeaba la tot felul de chestii!:))

    • eu sunt ingrozitoare, ma amuz tot timpul in capul meu, fara sa stie lumea :))
      nu de alta, dar daca incerc sa explic cuiva ce mi s-a parut amuzant, de obicei primesc priviri d-alea oblice si nedumerite :))

      • io s-acu’ cand imi aduc aminte de faza aia din Meet the Fockers in care Ben Stiller arata cum mulgea el pisicile cu doua dejte la ferma lu taxu as putea sa rad cu hohote. am incercat sa o povestesc la unii altii, dar nu inteleg, ma rog…:)

  2. să-ți fie de bine, atunci :)!

Lasă un răspuns

