adio si n-am cuvinte


Astazi mergeam pe strada si am surprins privirea admirativo-invidioasa a unei pustoaice de vreo 20 de ani si vreo 100 de kile. Ea ma invidia pe mine, pentru ca eram imbracata bine, pentru ca eram slim in jeansii mei stramti, si pentru ca mergeam nonsalanta pe tocuri cu pletele in vant. Iar eu m-am gandit privind fundul imens care flencanea in fata mea, ca Doamne-fereste sa arati asa, dupa care mi-am dat seama ca ea are inca toata viata in fata, ar putea arata cum vrea, daca ar vrea.
Nu pot sa spun ca i-am invidiat tineretea si numarul imens de posibilitati pe care le are inca in fata, in general nu invidiez pe nimeni, dar m-am gandit ca mi-ar placea un start-over.
Sa pun pauza aici, si sa reiau jocul de unde mi se pare mie ca a luat-o razna. Sa fac totul altfel, sa explorez fiecare posibil viitor, ca intr-o zi a cartitei pe care sa o pot controla totusi.  Sa-mi traiesc viata de 100, de 1000 de ori, in diferite moduri, sa nu mai ajung la 37 de ani sa ma intreb „what if?”.
Cred ca zilele astea am o problema de imagine.
Ma enerveaza ca-s asa vaca si partzaita si ca am (inca!!!) burta si niste „manere” deasupra soldurilor.
Da, stiu ca ar trebui sa fiu recunoscatoare fondului genetic pentru ca totusi nu arat atat de rau pe cat as putea, la varsta asta, si stiu ca nu intineresc ci dimpotriva, dar tot ma simt cumva out of place.

De vina stiu ca-s filmele pe care le-am vazut zilele astea, printre care si Dirty Dancing si Flashdance :))
Priveam si-mi spuneam ca fesele mele n-or sa mai fie niciodata atat de ferme cum erau acum cativa ani, asa cum aveau si actritele din film. Ca burta mea n-o sa mai fie niciodata ferma si cu pielea perfecta.

Cred ca ar trebui sa existe un ritual de trecere pentru femeile ca mine, pentru ca desi n-am fost niciodata obsedata de modul in care arat, acum ca nu mai arat asa, incep sa devin.
Nu stiu, sa existe un mod prin care sa-mi iau adio de la gandul ca as mai putea avea vreodata corpul perfect.
Ma transform, imbatranesc si realistic vorbind, n-o sa mai am niciodata abdomenul de la 32 de ani, dinainte de a ramane insarcinata, oricat sport as face.


Cum ar arata un ritual d-asta? Ar trebui sa-mi ard tricourile care acum imi sunt prea scurte si-mi arata o fasie de carne flasca pe burta? Chilotii tanga, cu snururile lor care inainte marcau delicat soldurile iar acum stau ingropate intr-un strat de carne?
Ar trebui sa ard ceva? Sau ar trebui sa stau in lotus si sa meditez la nemurirea sufletului si la efemeritatea carnii? Ce m-ar ajuta? Un psiholog probabil, dar cum nu-mi permit unul, sper sa gasesc alta solutie.

17 responses to “adio si n-am cuvinte

  1. Cand iti creste feciorul, cam peste un an asa, o sa alergi dupa el o multime si o sa-ti revii. E posibil sa se intample si mai devreme, pari destul de activa.

    • nu-i vorba de forma fizica, fiindca sunt totusi in forma, e vorba de piele, muschi labartati, vergeturi si asa mai departe. toate chestiile pe care nu le aveam acum 6 ani si le am acum, din plin.

  2. Si tu crezi ca Jennifer Gray mai arata cum arata atunci.
    Ce sa mai zic de saracu’ Swayze…

  3. no lasa, nu mai plange sholdurile de alta data…poti ajunge si tu la ele…trebuie doar sa incepi sa misti si sa ai grija din nou de tine macar 10% cat aveai grija cand aveai varsta balenutei ce inota pe langa tine pe strada, in rest, tre sa accepti cu demnitate ca gravitatia lucra. si sincer si eu imi plang sanii de la 18 si la aia chiar n-am ce sa le fac :))

    • :)) faza e ca eu niciodata nu pot spune ca am avut grija de mine. am fumat de la 15 ani – si n-am avut cosuri niciodata, ba chiar aveam un ten incredibil de fin; mancam cat 2 tractoristi la un loc – si nu puneam pe mine un gram; n-am folosit creme de fata, farduri si tocuri am inceput sa folosesc dupa 28 de ani.. sport faceam din placere, intotdeauna, si nu ca parte a unui regim anume.
      am suferit de insomnie, deci nu prea dormeam noptile, si cu toate astea n-aveam nicio problema.
      iar acum de miscat ma misc, crede-ma :)) cu doi copii mici, cu mers pe jos zilnic cel putin 3-4 km, cu tarat-impins carutul, cu pufosul care are cam doua tone, plimbat in brate prin casa.. deci de miscat ma misc. am 56 de kile si ar trebui sa mai dau jos vreo 4-6 kg ca sa ajung la greutatea mea obisnuita.

        • dap :)) ieri citeam niste articole pe yahoo, si mi-am dat seama ca am inceput sa dau click pe titluri sugestive pe langa care pana acum treceam indiferenta cu mouse-ul, gen: 10 pasi simpli ca sa invingi gravitatia, sau 5 metode de a te pastra tanara etc… :))

  4. blo, nu intra in panica. se poate. da’ trebuie muncit din greu pentru asta.🙂 trebuie sa ai timp, alimentatie potrivita, loc unde sa activezi sportiv si mai ales sa vrei.🙂

    • vrutul, alimentatia si locatia se rezolva. da’ timpul e problema. ca n-am ce sa fac cu pufuletele dupa mine, si nu, nu-l pot lasa cu mama sau sora-mea cat ma duc eu la sala undeva. si-asa e un cosmar sa ma coordonez cu drumurile la si de la gradi, pentru ca fix atunci vrea pufosul sa manance, sa cace sau abia a adormit.

  5. no, atunci baga bazin, ia-ti dopuri de urechi si sterge-o. bazinul e cel mai bun, mai ales daca iti place. Si fa-ti timp pentru tine, pentru ca altfel n-o sa il ai niciodata

    • pai asta o sa fac oricum, pentru ca
      – imi place sa am un pic de timp doar pentru mine
      – daca as putea as sta numai in apa (pe vremuri eram indragostita de omul din atlantis si visam sa ma marit cu el, sa locuim sub apa :))
      – daca nu inot ma doare spatele foarte tare

  6. tadaaaa! deci soon enough o sa poti sa te consideri din nou o sirena🙂 ca muschii cat ii poti tine in priza trag si pielea dupa ei😛

  7. not true, iti pot arata poze de dupa pumpkina, unde aveam patratele pe abdomen, si pielea lasata.

  8. ouups, nu calculasem pielea dupa o sarcina…ci pielea in general…dupa sarcina nu stiu cum e, n-am avut tangente pana acu🙂

  9. Chestia e sa nu fii convinsa ca o galeata de inghetata te face fericita ci mai degraba un mar.

Lasă un răspuns

