amor pitic


Pumpkina a inceput gradinita pe 2 septembrie.
Desi le rugasem pe tantinele alea sa tina cont de faptul ca deja s-a imprietenit cu un baietel din grupa soriceilor, si sa o repartizeze acolo, ele au bagat-o in grupa delfinilor.
Vineri a fost cum a fost, era totusi fericita ca a inceput gradinita. Luni dimineata a fost ok cand a plecat, luni dupa-masa cand am luat-o nu mai era asa incantata insa. Marti dimineata a inceput sa planga cu muci, ca ea nu vrea la gradi,  ca acolo sunt copii rai si asa mai departe..
M-am dus peste tantine si le-am intrebat daca chiar nu se poate face nimic sa schimbe grupa, pentru ca copilul este nefericit, si nu vreau asta.
Nu mai spun ca la germana mea de balta educatoarea ei a strambat din nas, pana la urma a venit tipa de la cresa, care este o draguta, si a tradus din inglish in germana. Le-am explicat ca pumpkina plange acasa, si ca nu e ok, ca are deja un prieten in grupa soriceilor, si fiind noua ar trebui sa fie ajutata sa se adapteze.
A strambat un pic din nas educatoarea ei, dupa care i-au dat voie sa se duca la cealalta grupa.
Pumpkina era super-fericita, si Vincent era foarte zambitor. Pentru ca Vincent il cheama pe amorul ei. Este stirb, are o gura mare si ranjita mai tot timpul, blond, ciufulit, si cu niste ochisori albastri care-i alearga in toate partile. Daca-l prind sa stea locului cateva secunde, ii fac o poza🙂

Astazi pitica mi-a marturisit ca il place foarte tare pe omulet, si ca si el o place. Mi-a zis ca l-a visat cu coronita pe cap si imbracat in print, ca a pupat-o si ca ea il adora pe Vincent.
Mama lui este simpatica si prietenoasa, spre deosebire de alte nemtoaice. Diferenta de varsta intre copiii ei este aceeasi ca intre ai mei. Are si ea o fetita mai mare, pana si copiii i-a facut la aceeasi varsta ca si mine.
Doar ca ea e plina de tatuaje si mai nou si-a luat si motor de vreo 3 ani. Barba-su e doctor inginer electronist sau ceva de genul iar ea lucreaza cu juma’ de norma la Only.
Astazi venind cu copiii spre casa, glumea si spunea ca poate se casatoresc puradeii, ca fi-su e numai bun de insuratoare, ce, nu-i frumusel?

Am facut si-un tort in seara asta, ca sa il invite maine pumpkina pe amorez la o felie cand vin de la gradinita.
Nu va ganditi ca am copt sau ceva de genul :)) E facut din plicuri si cu blatul cumparat, dar e ok.

12 responses to “amor pitic

  1. Da’ nici nu ne gindim…
    Apropo: sa nu uiti sa pui un bibelou cu un el si o ea in virful tortului si sa-i spui masculului sa le lege o sfoara cu doua-trei cutii goale de suc de triciclete….
    Condoame nu le trebuie. Inca…🙂

  2. pentru ca nu ti-am penetrat ceva mai (in) adanc coconutul(vina mea), mi-am lasat gresita impresie cum ca ai fii blogaritza aus romania.
    deci, deutschland.. cool. chiar ma intrebam mirat, pe unde locuri asa curate prin ro(privind imaginea inorata de mai jos)
    si zic, eu, gradinar fiind, nu-mi aduc aminte ca vreo mamica a carei pumpkina o simpatizam sa-mi fi pregatit vreo data tort sau chestii dastea.. poate si pentru ca obisnuiam sa-mi manifest simpatia prin trageri de coditze sau ridicari de fustitze..nu stiu
    ce ti-e si cu nemtii astia:)

  3. 🙂 Deja te vezi ,,soacra”???
    O sa ii treaca Pumpkinei,cand o gasi alt Vincent…

  4. E bine ca are amorez si mai ales ca ma-sa pare o gagica misto. Chiar aveti si voi nevoie de niste ‘localnici’ cu care sa va simtiti bine. Bafta in viata de mama soacra😀

  5. Bai, incep sa ma ingrijorez….

    Fie-mea are 6 ani juma’ spre 7, si nu a avut inca iubit!!

    S-a tinut unul dupa fustele ei pe la gradinita acum vreo 2 ani , o astepta sa coboare impreuna scarile la plecare, dar asta a fost aproape nimic. El a disparut la alta gradinita iar pe fie-mea a durut-o fix la basca.
    Pe urma anul trecut se amorezase alt cavaler de ea, dar i-a dat cu tifla pana ala a parasit-o pentru alta, dupa care a inceput si fie-mea sa-l placa. Dar nu la modul spectaculos, mai mult ca sa se prosteasca si sa aiba impresia ca-mi spune vreun mare secret la modul „ghici ce, mami! acum il plac pe teo, si lui ii place de iustina!” cu un ton asa, triumfator cumva.

    • fiica-mea ma sperie pe mine :)) pentru ca a mers la gradi de la 1an si 5 luni, acolo era un baietel care era turbat dupa ea. vorbeau toata ziua pe limba lor de bebelusi, mai ales ca ala nu vorbea asa bine, dar acasa imi traducea fi-mea ce i-a povestit Stefi cand stateau pe olita la baie :))
      ramaneam crucita. inclusiv ca pustiul s-a dus cu tati la mall si cu baietii si ca tati a baut bere si el suc… si pe cuvant ca eu nu intelegeam absolut nimic din ce gangurea pustiul!
      asa ca a mea a inceput de mica😀 cred ca ii placea sa vada ca ala ar fi calcat pe sticla pisata pentru ea, nu ca ar fi fost ea foarte indragostita de el.
      dar acum cu Vincent e diferit, trebuie sa-l aduca si pe asta la stadiul de molusca, probabil :))

  6. Pai transmite-i atunci Pumpkineui din pareta mea ca „go get him, girl!” :))

    • dap. azi s-a trezit cu fundul in sus, asa ca i-am promis ca o ajut sa se imbrace foooooaaaaarte frumos, ca sa o vada Vincent. imediat s-a potolit cu plansetele, ca ea vroia sa mai doarma dar i-a trecut instant cand a auzit de amorez :))

Lasă un răspuns

