stormy weather


Se pare ca am luat-o razna din mai multe puncte de vedere. Afara e gri, bate vantul foarte tare si ploua. Eu m-am uitat pe starea vremii si-am vazut ca-s cam 13 grade si m-am gandit linistita: eh, imi pun un pulover!
Really??? Un pulover?? Pentru ca pana in 10-11 grade merge un pulover sau un sacou, peste tricou si balerini fara ciorapi, pe urma trebuie sa pun o geaca subtire de piele si sa ma incalt .
Dumnezeu stie cand o sa port o geaca decenta de iarna, poate cand or sa fie -20 de grade afara iar eu o sa ies sa fac omuleti de zapada, ca acum un an jumate :))

De exemplu lunea trecuta era asa

Si mie mi s-a parut o vreme perfecta. There’s something wrong with me :))

4 responses to “stormy weather

  1. Stii ce misto poze alb negru ies intr-o zi din asta gri? Nu-s umbre.

  2. nici un caine pe strada, as putea trai fericit acolo😀

    • mi-a luat cam un an pana sa ma obisnuiesc cu faptul ca nu-s caini pe strada, si daca aud un latrat inseamna ca ala e inca un pui si n-a terminat dresajul.
      vecinii nostri de langa, au un caine. eu nu l-am auzit latrand niciodata pana acum.

Lasă un răspuns

