mi-e frica de coelho


Daca nea Coelho s-ar apuca sa declare razboi unei rase sau unui popor anume, milioane de spalati pe creier l-ar urma, pentru ca el este detinatorul suprem al adevarului. Trebui doar sa citesti printre randuri, si clar vei avea niste revelatii incredibile.
Iti vei da de exemplu seama ca „Dumnezeu a folosit focul ca sa arate la ce e buna apa. A folosit pamantul ca sa intelegem valoarea aerului. A folosit moartea ca sa arate importanta vietii”. Citat din Manualul razboinicului luminii.
Deci nu ca aveam nevoie de foc sa nu ne inghete cururile, si sa putem mesteca friptura de brontozaur, nu ca ne trebuia apa ca sa nu murim deshidratati si imputiti, si nu ca aveam nevoie de aer ca sa respiram. Nu, astea-s doar asa, niste perceptii pentru neinitiati.
Iar viata evident ca este importanta doar prin prisma mortii, iar moartea in sine n-are nicio valoare.
Deci cum plm poate fi considerat omul asta un initiat????
Una din primele chestii pe care le inveti este ca moartea e doar o trecere spre un alt nivel de constiinta, mult mai interesant decat asta unde-ti cresc unghiile si te doare capul si iti vine ciclul cand ti-e lumea mai draga. Deci viata in comparatie cu moartea, e un scurt interval mai mult sau mai putin placut, depinde cum ti-e norocul, si nicidecum ceva ce ar trebui sa ne strofocam sa traim calauziti de straluminatul de Coelho.

Gata ca m-am enervat, si incepe lumea sa arunce cu rosii in mine daca nu ma opresc acum.

Nu-i o rusine sa il citesti pe nenea tata lu’ alchimistu’, e o jenant sa crezi despre el ca este un iluminat si ca ar avea vreo importanta pe scara istoriei spirituale.
Am mai zis si in alte dati ce parere am eu despre manualele lui si unde ar putea sa si le bage pe toate, cu toate tirajele alea de milioane de exemplare.
Asta este indobitocire in masa, nu numai cititul Libertatii sau uitatul la stirile de la 5. Faza naspa este ca oameni care au ceva creier si care ar putea sa-l si foloseasca, aleg sa nu, si sa ia de bun si nemestecat ce indruga nenea Coielio.

 

 

13 responses to “mi-e frica de coelho

  1. eu cred pe bune ca paulica asta nu-i chiar cu tot efectivul de neuroni acasa; mai bine ma uit la „tanar si nelinistit” decat sa-i citesc opera, dupa „razboinicul” ala din care, pare-se, citeaza si jiji becali. cred ca ii foarte „sus” cand scrie labarelile alea, altfel nu-mi explic 🙂

  2. Ce știi tu, femeie aflată în … perioada aceea… ce e o metaforă, bre!? Ți se pare că focul a fost creat fix ca să-l ai tu în cuptorul de famelie, iar apa ca să îți speli la popou copiii. Uof!
    Lăsând gluma la o parte, eu l-am văzut pe nea Coelio ăsta o singură dată în viața mea, pe viu, când a venit în Ro. Nu era la o sesiune de autografe, ci atârnat de brațul unie pițipoance, scotocind printre standurile din IDM-ul ăla de la Gara Basarab.
    Și nu, n-am citit absolut nimic de el, l-am lăsat pe Gigi să-l sublinieze cu roșu și să-l învețe pe de rost 😉
    După mine, nea ăsta e un soi de Pavel Coruț al altora.

  3. mie mi se pare ca un site prost de referate.Ia oncepte, mitoligie, povestiri pentru copii, tot e.i cade in mana asa mistic si frumos si face o ciorba condimentata cu ideile personale. L-am citit…bine nu raziul luminii , am citit alchimistul, eraprea multa isterie in jureul meu, TOATA lumea il citise, pitzipoane semianalfabete, giboni cu lant de aur , ma zis ca trebuie sa ma relevez di eu domnle. Am citit-o in parc cand faceam pauza de la plimbarea cu role. Mi s-a parut o carte pentru copii, bine era de la biblioteca si cu zde mii de citate banale subliniate. am inteles ca dupa alchimistul a scos dubiosenii si nu….deci nu. Si asa citesc destul de putin pentru cata ar trebui, asta mai imi lipsea sa citesc kkturi. Da e un soi de guru el, dar he.s no nae ionescu….nenea celalat pu si simplu a avut noroc buna campanie pr smth.

    • exact ce spuneam si eu, ca a conspectat materialele altora. numai faptul ca-i citit de Jiji, si-ar trebui sa ridice mari semne de intrebare intelectualilor wannabe :))

  4. mi-a zis o prietena care a studia stiinte politice in lb engleza la bucuresti ca unii profesori (nu tineri, profesori cu state vechi)lucrau pentru becali, nu stiu ce se intampla, cred ca nu-i asculta…

  5. Pfui ce mi-ai amintit cum se venea el D. O.(bitoc), actual senator, la cursurile de managementul proiectelor si cara dupa el teancul de carti de Coelho si povestea cat il inspira, cate a invatat el de acolo si cum ar fi bine ca si studentii sa mai puna mana pe o carte de-a lui Coelho.. si se gasea cate o tocilara, vai de mama ei, sa decarteze multe linguseli. Si apoi, asa inaltat la ceruri de pupincuriste, incepea sa vorbeasca incet, evlavios, despre ce o sa ne predea el, dar nu termina trei fraze ca se termina cursul. Si le lua frumos de pe catedra, cu o mana le stergea de praf, le aseza una peste alta, usor, cu gratie si grijuliu se ducea in biroul lui. Daca se mai intalnea cu cate un prof, decan, asistent o baga pe aia cu „uite am fost la curs si asa mult le-a placut studentilor sa le vorbesc despre coelho..” Mi-e asa scarba de omul ala, si de la faza cu coelho si de la cate bisnisuri avea dumnealui cu diversi studenti care doreau camin nu stiu unde, care doreau tabere nu stiu unde, care doreau loc in senatul facultatii,. Astfel de oameni avem in Parlament.

    • ‘been there, done that. i-am cunoscut pe domnii parlamentari foarte indeaproape, asa ca stiu despre ce vorbesti. e interesant sa fii femeie si nu tocmai urata, in preajma lor..

  6. eu am citit de curiozitate, n-a fost departe tare de „povestile nemuritoare” ale copilariei mele. acu daca stam sa cautam semne si in cacat, o sa le gasim precis, trebe doar bine scotocit…

  7. 🙂 love it! Eu cand auzeam poporul laudandu-l la tona si la kilogram, deja ma apucase greata. Ca smechera ce sunt am zis sa nu citesc Alchimistul ala de il stiam pe dinafara necitindu-l da tot auzindu-l ca pe mantra de la diferiti. Asa ca am citit: Veronika decides to die. Mare prostie am facut ca mi-am consumat ceva timp pretios plus neuroni. Deh presiunea societatii isi facuse efectul asupra mea.

    • oh, eu am vrut sa-mi fac o parere obiectiva asa ca am citit tot ce-a scris. doar ca nu m-a impresionat mai mult ca maculatura de-o citesc atunci cand sunt constipata.
      e clar ca-s inculta de-a binelea >:D
      o sa-mi cumpar o carte de Sandra Brown si-o sa postez citate din ea, si cine o sa spuna ca e o tampenie, o sa-si ia palme peste ceafa de la mine, fiinta superioara care o citeste si o intelege pe maestra.
      am zis!

Lasă un răspuns

