ai heit stupid pipal


Ah, ce-mi place cand dau peste cate un mascul care e „dezamagit” pentru ca am pareri diferite de ale lui. Ce-mi place cand doar parerile lui sunt corecte iar ale mele evident-eronate, si de-aia trebuie sa mai cresc pana voi ajunge la nivelul lui de inteligenta si cultura generala🙂

Ce-mi place cand indivizi care abia isi gasesc curul cu ambele maini imi vorbesc despre nemurirea sufletului vazuta de altii si adoptata ad literam de catre ei. Pentru ca asta este dovada suprema de inteligenta, sa inghiti nemestecat ce-ti dau altii, si nu sa ai o parere personala. E ca si cum ar trebui sa existe o singura religie, pentru ca doar unii au dreptate, restul se inseala si-s batuti in cap.
Sunt oameni mai destepti ca mine, dar totusi am un IQ de 133 masurat intr-o zi ploioasa si in care ma durea capul :))
Plm, am citit mii de carti, nu zeci, nu sute. Si nu mananc rahat, doar ca nu-mi place sa ma laud cu asta in mod normal. Am facut-o pentru mine, nu ca sa ma dau desteapta in fata altora.
Blogul asta ar fi putut fi foarte usor unul literar, sau filosofic,  sau despre orice altceva, dar nu este pentru ca n-am chef si nu pentru ca nu ma duce capul.
Pentru ca n-am chef de pseudo intelectuali care l-au descoperit pe echivalentul Sandrei Brown in self-development si initiere in tainele universului.
Cati d-astia au incercat sa ma dea pe spate cu inteligenta lor de taraba, n-am eu dejte sa numar.
Nevermind. Blogul asta va ramane unul superficial, pecare sa mor de nu pun ban alora care vin si-mi spun cat sunt ei de destepti finca il citeste pe Coelho. Sau pe Castaneda. Sau oricare alt pulifric strabatut de ideea ca-i genial si ca neaparat tre’ sa-si faca ideile cunoscute publicului.
Deci sa-mi bag picioarele de n-au mai multa intelepciune si adancime tantinele de pe marginea santului de la tara, decat Coelho.

Lasă un răspuns

