light


Lumina curgea printre cladiri si copaci, ca aurul topit.
In fata mea dansau musculite stralucind ca niste bijuterii in filigran iar sub talpi fosneau primele frunze cazute.
Iubesc toamna, cu dupa-amieze calde in care soarele cade putin piezis, cu frisoanele diminetilor in care ies din casa fara esarfa la gat si cu degetele de la picioare ascunse in sosete colorate.
M-am oprit astazi din plimbare si n-am putut pleca de acolo pana cand nu s-a schimbat lumina. Imperceptibil aproape, dar destul cat sa ma pot urni din loc. Ma gandeam ca era unul dintre ultimele dansuri pe care le vad anul asta.  In curand va fi totul trist si ud.
Imi place toamna cu ploile ei marunte si reci, cu frunzele cazute pe trotuare si cu mirosul de pamant acoperind totul. Atunci stau in casa, ascult jazz si dansez in picioarele goale pe covorul moale.
Oh, daca as avea pe cineva care sa inteleaga asta, sa inteleaga de ce ascult Bossanova in zilele ploioase, de ce imi plac sosetele colorate, de ce iubesc mirosul toamnei, de ce mi se pare un gest aproape erotic sa-mi ingrop degetele de la picioare in covorul gros, de ce prefer perdelele albe, de ce imi plac ciupercile cu unt si cu sare, de ce stau covrig pe canapea, infasurata in halatul mare si pufos si visez in timp ce citesc, de ce-mi place sa-mi fac o coada impletita, de ce prefer vinul si nu berea, de ce imi place sa-mi arat picioarele lungi cu pielea bronzata stralucind ca matasea, de ce imi place sa fiu sarutata pe umeri si pe ceafa, de ce beau cafeaua prea repede, cat e fierbinte..
Cineva care sa inteleaga toate astea, sau macar sa-i pese atat cat sa se intrebe de ce.. atunci as fi usoara ca un fulg, si-as dansa in soare.

6 responses to “light

  1. Blo..poti fi tot timpul usoara ca un fulg si poti dansa in soare,pentru exista cineva care intelege astea …TU.

  2. atata timp cat inca le faci pentru tine, de ce ar trebui sa te intrebe cineva. fiecare are dreptul la clipa lui de nebunie. Ps si eu iubesc covorul meu mitzos cu degetele de la picioare…ma simt ca si cum as face cercuri vara prin nisip

  3. multumesc🙂

Lasă un răspuns

