raie si masline


Ieri a venit la noi cumnata-meu, sa il ajute pe mascul sa mai monteze un dulap in camera pumpkinei si sa fixeze un cuier pe hol.
La un moment dat, am inceput sa vorbim diverse, inclusiv despre cum am avut raie cand eram mici. Sora-mea a facut rost si-a adus si acasa. Daca nu m-am scarpinat anul ala, de-am zis ca mor scarpinandu-ma. Am dat-o cu darnicie si bunicii, si varului nostru, si bunicului si parintilor.. Incepuse scoala si nu reuseam sa scapam de ea iar mama se ducea ca o doamna la farmacie sa comande alifie pentru scabie :))
Gizas, numai cand imi aduc aminte, ma apuca mancarimile :))

In fine, povesteste si cumnata-meu despre cum el si frate-su au avut la randul lor  raie, dupa care de la raie mi-am adus aminte de maslinele din spatele blocului de la bunica-mea.

Noi fiind mici si fete de oras, nu vazusem indeaproape decat porcul pe care il crestea bunica undeva „la gradina”. Asa ca intr-o zi stand si jucandu-ne in spatele blocului, unde era o panta acoperita cu o iarba foarte inalta, am dat peste maslinele astea in iarba. Le-am luat, ne-am jucat cu ele ce ne-am jucat, dupa care am intrebat-o pe bunica de ce arunca lumea masline pe jos.
Sa moara biata femeie si nu alta :)) Nu mai stia cum sa ne intrebe daca am mancat din ele sau nu, dar noi fiind fete manierate nu mancaseram, ca deh, erau de pe jos. Si nu, capra cu care trecea un pui de tigan pe acolo, n-a fost un hint la momentul respectiv :))

4 responses to “raie si masline

  1. Eu am ținut morțis să mănânc din fiertura de dat la rațe sau la curci, nu-mi amintesc exact ce făcea bunica mea într-un ceaun imens, pe foc. Era cu ierburi, urzici și alte diverse, și mirosea așa de bine că n-a mai scăpat femeia de mine și mi-a pus într-o farfurie. Nu mi-a plăcut, dar am gustat 😉
    Râie n-am avut, doar păduchi.

  2. nope, eu i-am luat de la școală, că mamaie îi eradicase 🙂

    • noi ii luam de la copiii cu care ne jucam. biata bunica-mea in fiecare vara statea si se chinuia sa ne scape de paduchi. pe langa toate celelalte :))

Lasă un răspuns

