diferente


Sarind din link in link, in dimineata asta am dat peste doua chestii:

si asta

mi-e jena sa fiu asociata cu a doua categorie, cand eu toata viata am facut parte din prima.

 

2 responses to “diferente

  1. prima m-a facut sa-mi dea lacrimile. a doua…ma face sa urlu. concluzia? sunt speechless in ambele privinte, dar din motive total diferite.

  2. o stiam pe prima, am vrut sa fac o chestie la scoala cu elevii pe ea, dar mi-am dat seama ca le mai trebuie 10 ani de studiu sa inteleaga despre ce-i vorba acolo:)

Lasă un răspuns

