FML


Aseara ii povesteam lui J ca fiica-mea s-a dus la culcare in patul nostru, adica toata noaptea va fi ca si cum am incerca sa dormim cu o herghelie de ponei in timp ce ei galopeaza.
Raportez cu tristete si cu cearcane, ca asa este. Toata noaptea a dat din picioare, s-a invartit in pat, s-a smiorcait pentru ca e mucioasa, a trebuit sa parez niste genunchi indreptati inspre capetele noastre (io si bebe in timp ce-i dadeam sa suga), iar de la 5 jumate dimineata, cand avea pufosul chef de vorba dupa ce-a mancat, a stat treaza. N-a vrut la ea in camera, asa ca a stat acolo, cu ochii in tavan pana la 7 fara un sfert, cand am trimis-o sa faca pipi si sa se imbrace, ca pufosul tot incerca sa adoarma, dar cum pumpkina se foia incontinuu, era mai greu.
Peste noapte cand barbata-meu isi recupera testicolele de pe calcaiele ei, pumpkina se trezea iritata ca nu-i lasata sa dea din picioare. Deci nici peste noapte n-a dormit. N-am idee cum o sa stea azi la gradinita, mi-e mila de fundul ei mic si osos. Cand o sa vina o sa ceara sigur desene si cred ca o las, ca macar sta linistita si nu se isterizeaza din varii motive.

Imi pica ochii in gura, iar pufosul morfoleste asternuturile de o ora jumate. A mancat de vreo 3 ori, dar de dormit nu adoarme.
Abia ma tarasc prin casa, n-am paine si hartie igienica si nici energie sa ajung pana la magazin, si ar trebui sa ma duc in bucatarie sa-i pun la facut supa pufosului.

One response to “FML

  1. eu cred ca ii faci mofturile. sau ii dai nas. sau o lasi de capul ei. noh, nu’s mama, nu stiu cum e, dar cu sentimentele materne nedezvoltate de acum, daca as fi fost in locul tau, fugea de urgenta la ea in pat si dormea pana dimineata vrand nevrand.

Lasă un răspuns

