prima data


Zilele astea au fost o gramada de premiere:

prima data cand pufosul a ras in hohote
prima data cand pufosul a mancat altceva in afara de tzitzi
prima data cand pufosul si-a scos singur ciorapelul din picior
prima data cand pumpkina s-a pupat cu un baietel.

Azi cand am luat-o de la gradi, mi-a povestit ca s-a jucat cu Vincent si ca a vrut sa il pupe, dar el n-a stat.
In gluma, i-am povestit Christinei, mama lui V, ce mi-a zis fiica-mea.
Dupa-masa, a venit Christine sa o ia si pe pumpkina cu ei in parc la joaca.
Cand a venit, primul lucru pe care mi l-a spus cu o mutrita foarte fericita, a fost ca s-a pupat cu Vincent in masina, de multe ori, ca le-a zis mama lui V sa se pupe si a ras. Si ca ei s-au pupat si au ras si ei, dar ca nu i-a placut, ca e bleah..
N-o cred ca nu i-a placut, ca prea ii luceau ochisorii :))

Imi aduc aminte cand eram de varsta ei ca eram si eu indragostita, de Andrei Scarlatescu. Avea pielea foarte alba, parul negru si ochi negri. Era o frumusete de copil, imi aduc aminte si acum, dar de pupat nu ne-am pupat.
Altfel.. primul meu sarut a fost cand aveam 15 ani jumate, eram intr-a 10-a deja.

Pumpkina vad ca e foarte precoce, taxu’ o sa aiba multa treaba cand o mai creste ea :))
Parca-l vad ca monteaza gps-uri la masina ei sa o poata urmari mai usor :))

3 responses to “prima data

  1. Frumos le mai zici tu, blo ! Mai mare dragul sa te citeasca omul !

  2. :)) las’ ca vezi tu cum e din postura de tatic, atunci n-o sa ti se mai para „frumos”

  3. asta daca nu isi ia pusca cu luneta :))

Lasă un răspuns

