cu alifie


Azi-dimineata am dus pumpkina la gradinita, dupa care am coborat in oras sa iau legume pentru supa grasanului. Numai ca n-am ajuns la magazin. M-am dus in schimb la sora-mea, l-am parcat pe buflei si-am fugit la coafor.
Finally! M-am tuns si pentru ca m-a mancat in cur ca vreau si eu suvite sa arat ca un star de cinema, mi-am facut si d-alea. N-au iesit ele ca in filme, dar data viitoare o sa iasa mai bine.
Sunt fericita in schimb ca am reusit sa ma tund. Imi ajungea parul pana la fund si ma enerva ingrozitor, zici ca eram Cousin It :)).  Acum are o lungime ceva mai normala, doar pana la mijlocul spatelui, so me happy.
Ieri mi-am luat niste creme de dat pe mutra, o masca, un gel spuma plm ceva care face clabuci si cu care ma spal pe ochi, pentru ca se pare ca sapunul pe care-l foloseam eu in mod obisnuit e big no-no. Ma oprisem sa ma uit la o crema pentru dat pe sub ochi, ca am niste cearcane cat marele canion, dar m-a agatat o tanti acolo, si mi-a vandut gelu’ spuma de care ziceam mai sus, si un set cu 3 chestii de la clinique.
Mi-am dat seama ca o data pe an, imi cumpar creme de ochi, si de fata. De obicei asta se intampla cand se face frig, pentru ca ma ustura fatza si simt nevoia sa-mi dau cu ceva. Acuma sa nu va inchipuiti ca-mi dau zilnic. Nu pentru ca mi-ar fi lene, desi imi e, ci pentru ca uit. Ma duc la baie, bag mana in savoniera, iau sapunul, ma spal si gata. Sunt ca noua.
Mi se pare un chin ingrozitor tot ritualul asta pe care ar trebui sa-l fac zilnic, de doua ori pe zi. Sa exemplific:
Deci se ia gelu’ spuma fantastica, se spala bine fatza.
Se aplica un gomaj pt uz zilnic
Se da cu lotiune tonica
Se da cu crema contur ochi
Se da cu crema pentru redus riduri si redat luminozitatea tenului
Se da cu crema de fatza (de zi sau de noapte)

Io nu mi-am luat lotiunea tonica, si nici crema de fatza. Crema mai aveam de acu’ un an jumate, cand m-a strabatut fiorul si mi-am cumparat. Mai am una de la craciunul trecut, cado’ de la mascul, dar cu aia mi-am dat o singura data si mi s-a parut ca ma ustura fatza un pic, asa ca nu mi-am mai dat. Da’ nici n-am aruncat-o, ca deh, e practic noua :)) Ce zgarcita pot sa fiu!!! :))

Azi-dimineata am facut toti pasii descrisi mai sus, in afara de lotiune. Ca pe aia pe care mi-am luat-o anul trecut am aruncat-o, asa ca n-am.
Dupa ce-am terminat, eram obosita si enervata. Really. Acum stau cu laptopul in brate si stiu ca tre sa ma duc sa repet ritualul, dar asa-mi vine sa-mi dau cu sapun si gata… Si ma mai vait ca imi apar riduri :))
Faza care pe mine m-a facut sa rad ieri, a fost urmatoarea: tipa care era reprezentant Lancaster sau plm ce-o fi fost, ca acolo am gasit-o, avea un ten cu pori foarte mari, avea cearcane, riduri and stuff. Eu cred ca produsele pe care incearca industria cosmetica sa ni le bage pe gat, sunt apa de ploaie. Asta sau tantina era beauty-proof, si putea sa-si dea cu o tona de produse, tot nu parea mai reusita.
Din fericire am avut noroc de un ten care a tinut cu mine. Dupa ani de zile de insomnii, dupa 20 de ani de fumat, dupa ce m-am spalat cu sapun pe fata toata viata, excluzand cate o saptamana max pe an, in ultimii 3-4 ani, cand mi-am cumparat „produse” :)), dupa toate astea, inca am un ten ok  si mult mai putine riduri ca alte tipe care se bibilesc non-stop. De-aia zic eu ca industria cosmetica suge. Daca ai noroc ai, daca nu, nu. De intinerit n-o sa intineresc acuma ca mi-am luat crema contur de ochi, da’ macar zic si eu ca n-am stat cu mainile in san :))
Uite acum mi-am dat seama ca ar fi trebuit sa documentez treaba asta. Sa-mi dau o saptamana cu smacurile, si sa-mi fac poza inainte, si dupa :))
Daca nu uit, imi fac maine.

 

 

 

9 responses to “cu alifie

  1. nici eu nu cred in smacurile lor. prefer sa imi las pielea sa respire si stie ea sa ceara cand ii trebe ceva extra, in schimb o mai duc o tura la 2-3 luni la cosmetica sa mai curate tanti porii, sa mai indrepte o spranceana alea alea. Insa pana acu m-am inteles bine cu cremele de la oxyance si alea de la gerovital, in rest, varza pe tarla. ah, si eu le dau pe alea cu care nu ma inteleg si nu imi plac, am mama, matusi, diverse neamuri :))

    • singura fitza la care tin, este sa am anticearcan bun, asa ca dau o caruta de bani, dar stiu ca si hidrateaza si ascunde canioanele 🙂

  2. dacă pui botul la ce îți debitează vânzătoarele și cosmeticienele (astea din urmă sunt cele mai rele) ți-ai mai lua un al doilea job ca să împlinești toate ritualurile alea zilnice. bașca, unele se mai și fardează, deci îți dai seama cât timp pierdut ca să nimerești nush ce dungă, linie, nuanță?
    într-adevăr, în sezonul rece e recomandat să folosești ceva grăsime pe piele, că se usucă, dar dacă exagerezi și o iei pe panta asta cu „program în 5 pași pentru sănătatea pielii tale”… deja ești pierdută pentru umanitate. devii pe viață sclava industriei cosmetice. iar duduia aia cu porii deschiși de care zici e dovada vie a eficienței acestor produse 🙂

    • pe vremuri, cand lucram la biuro, ma mai smacaream si eu, dar seara dupa ce-mi dadeam cu demachiant, tot cu sapun ma spalam, ca altfel mi se parea ca-s jegoasa si ca doar ma prefac ca ma spal :))

  3. Da insustria cosmetica pare mc donald. Vand ambalajul, produse uneori foarte daunatoare ,reclame catchy. Este trista situatia sincer. Toate curentele si firmele trag de noi (exploatand teama de batranete si totodata mentinand.o prin reviste glossy si reclame in care modelele impun un standard mult prea inalt pentru fetele tinere dapoi pentru femeile trecute de 40 de ani). Sunt extrem de multi factori care influenteaza felul in care imtraneste tenul. Plus ca unele femei se bibilesc mult cu produsele nepotrivite sau nu unt consecvente. Era una make up artist faimoscare a zis cea mai mare greseala a femeileor romance in privinta machiajului este lipsa ingrijii si lipda igienei(era make up artist la maybelline si costa o caruta de bani o sedinta deci nu cred ca avea clientela ingnranta sau saraca)¨. Daca doresti sfaturi bune iti recomand un site, nu este reclama, nu o cunosc pe doamna dar mi s-a parut forte informata creatoarea si mai mult ii urmez sfaturile si am inceput sa vad efecte.(am renuntat la iritanti) si sa cred a mai bien nu faci nimic tenului cum ai facut tu decat sa aplici prostii. esti foarte frumoasa, I bet you hear thet a lot.

    • multumesc 🙂
      nu, n-aud destul de des asta, nicio femeie nu cred ca aude prea des asa ceva :))
      o sa ma uit sa vad ce zice doamna, multumesc 🙂

  4. site ul este http://www.pasagera.ro…sper sa nu intre in spam si nici sa nu crezui ca este reclama. site ul acum este in pauza dar are articole anterioare puse frumos pe categorii.

  5. Depinde ce ti se potriveste tie. Eu folosesc in general produse Farmec, care-s mega ieftine si foarte bune (cel putin pentru mine). Acuma am luat ceva lotiune tonica de la Balea, iar ceva foarte cheap si foarte bun, is mega multumita, am fata ca pielea de bebe :D.

Lasă un răspuns

