funny pics


Azi mergeam pe strada si-am vorbit cu masculul la telefon, dupa care nu l-am mai bagat in geanta, l-am tinut in mana. Se pare ca am apasat pe butonul camerei inainte sa se blocheze, pentru ca am gasit acum o serie de poze foarte misto :))

Bine, ele erau mai multe, dar nu se intelege nimic, doar un blur cap-coada.

Si da, chiar sunt slaba, port blugi skinny si plec de-acasa pe tocuri de 10 pe care pot umbla kilometri intregi fara probleme :))

3 responses to “funny pics

  1. therefore I haten you. nu pentru ca esti slaba, ca aia sunt si io, ci pentru tocurile de 10 pe care mergi fara probleme. io abia ma tar in adidasi. deci da. I hate you.

    • si era I hate you, nu haten. ma duc sa ma culc ca la mine in creier e intuneric rau.

    • si cand te gandesti ca pana la 27 de ani n-am mers pe tocuri decat poate o data la cativa ani, la vreo petrecere, iar acum pot merge cate 4-5 km pe zi, fara probleme. in Bucuresti mergeam pe tocuri cate 6 km zilnic, asa ca am antrenament😀

Lasă un răspuns

