cretini


Doamne, ce imbecilitate sinistra!
Cineva pe fb povesteste despre un accident ingrozitor, ce pot sa spun, mie mi-au dat lacrimile citind asta, insa terminand de citit postul,  instantaneu m-au apucat nervii. Cat de imbecil sa fii, sa dai like la asa ceva? Really!
Poate nu inteleg eu treaba cu like-ul de pe fb, dar plm.. LIKE?? Really??

 

2 responses to “cretini

    • ma-ntreb pentru ce-i trebuie? da’ oricum, m-am bagat si eu ca romanca, daca-i moca :))
      ah, stai ca munca mea e moca, daca e sa fie :))

Lasă un răspuns

