oboseala


n-am energie sa mai scriu. sunt obosita rau de tot. am niste cearcane care aluneca din zi in zi mai jos pe obraz.
pufosului cred ca o sa ii iasa un dinte la un moment dat, pentru ca e destul de nervos.
urla mult, nu mai doarme asa bine si nici nu prea mai mananca. m-a cocosat, ca nu echiar un fulgulet dar nu se da dus din brate.

am cumparat o gramada de jucarii pentru ziua pumpkinei, pe care o sa i-o fac acasa. am vrut initial la Mc, dar spatiul e foarte mic acolo, si e doar un tobogan bashit pe care sa se joace astia mici, asa ca am decis ca ne jucam acasa.
din 6 copii invitati, deocamdata au confirmat doar 2 fetite, sa vedem.. mama lu’ iubitu’ lu’ pumpkina nu stiu ce are, dar s-a cam dat lovita zilele astea. oi fi ofensat-o cu ceva si habar n-am. sper doar ca fi-su sa vina la ziua pumpkinei, ca altfel e distrusa pitica.

tre’ sa fac sau sa cumpar un costum de halloween, pentru petrecerea la care a fost invitata pumpkina. in mod sigur o sa vrea sa fie printesa sau zana. printesa e ok, ca are o rochita foarte frumoasa de printesa, ne mai trebuie coronita si pantofi cu sclipici, da’ daca vrea zana.. e mai complicat ca n-avem aripi si nici rochie.

umm.. ce altceva? in afara de faptul ca-mi pica ochii in gura as we speak, mai trebuie sa cumpar si cadou pentru mascul, ca e si ziua lui.
ii plac gadget-urile dar cum eu nu-s la curent cu ce e pe piata.. cred ca i-as lua un telefon, ca pe-al lui ala misto l-a futut. sau un ceas, desi n-am decat vreo suta si ceva, ori un ceas misto costa mult mai mult.
ma mai gandesc, am timp pana diseara sa gasesc ceva.

 

Lasă un răspuns

