de ziua lui


De cel putin juma’ de an incoace, pumpkina are senzatia ca atunci cand o sa faca 5 ani, o sa fie deja mare. Imi aduc aminte ca asa credeam si eu despre varsta de 18 ani ca sa constat in ziua majoratului ca sunt absolut neschimbata :))

Azi am petrecut de ziua masculului. A fost ok, desi sunt cumplit de obosita si abia ma tin pe picioare. Mama si sora-mea evident ca m-au enervat as usual.
Talk about mommy issues: frate-meu de 23 de ani, a aparut cu noua lui iubita, o tipa de 36 de ani :))))
Saraca de ea, era asa speriata ca aproape ca tremura cand ne-a vazut pe toti :))

Poze n-am apucat sa fac, dar a facut frate-meu cu GPS-u. Really, am zis ca face misto de noi, dar aparatul ala chiar face poze. Sunt curioasa cum or fi iesit🙂
In rest, ziua a fost cam pe alergatura, cu enspe kile de vinete coapte dimineata, ca daca tot am facut gratar, masculul a zis ca-mi coace vinete sa am peste iarna, cu pumpkina care trebuia dusa la balet, si cu mine latzita pe gresie de ziceai ca-s vulturul american. N-am fost atenta si cum gresia era un pic uda, am dat cu componentele de pamant.
Sor-mea si mama, doua babe pe marginea santului, au inceput cu „ha, asta e semn ca ramai iar gravida”. Degeaba le-am explicat ca la cate cazaturi am luat in cursul vietii, ar fi trebuit sa umplu o cresa de copii, ele o tineau una si buna cu nush ce cacat de vis pe care l-a avut sora-mea, vis din care rezulta ca o sa mai fac cel putin inca un plod.
Cum amandoua sunt complet batute in cap, au insistat pe tema asta pana mi-a venit sa le iau  mortii in pula. Evident ca la toata faza asta, tampita sunt eu ca ma enervez.
Oricum, mi-a trecut. Am mancat prea multa carne,  ca doar era gratar si a trebuit sa ma conformez.
Apropo de carne: a cumparat masculul cred ca vreo 10 kile. Pentru 7 adulti si 2 copii sclifositi. Eu treaba asta romaneasca n-o sa o inteleg niciodata. Cand i-am zis ca a cumparat mult prea multa carne, s-a suparat pe mine, si n-a zis chiar cu cuvintele astea, da’ concluzia era ca-s eu zgarcita.
Dupa ce au mancat toti pana s-au rostogolit pe jos, a mai ramas mai mult de juma’ din cantitatea de carne pusa pe grill. Asta mi se pare treaba romaneasca. De ce naiba sa coci mai mult decat stii ca poti manca??
De ce sa mananci ca porcul, pana-ti vine rau, cand poti manca exact atat cat simti nevoia?
Treaba asta cu mesele supra-abundente mie imi sta pe sistem. Si mie imi place sa hranesc oamenii, cand stiu ca-mi vine cineva la masa, fac mai multe feluri, sa fie mancare destula pentru toata lumea. Dar nu ma apuc sa pun ca la porci, doar ca sa vada lumea ca am.
In fine, cand ne-am apucat de strans, a facut mama un pachet cu fripturi pentru ei, si ne-au mai lasat si noua. O sa aiba caveman ce roade zilele astea, ca eu nu mai vreau sa vad carne in fata ochilor cel putin o saptamana.
Congelatorul este si el burdusit cu alte cateva kile pe care le-am lasat eu acasa fara sa-l mai intreb.
Dollo povestea zilele trecute despre sechelele comunismului. Uite asta este una dintre sechele: sa umpli masa si sa pui lumea sa manance pana-i vine rau. Data viitoare ii fac rost de niste pene de gasca, macar sa ducem festinul pana la capat.
Ah, o chestie care-mi place aici este ca nimanui nu-i trece prin cap sa puna muzica :)) And I so love it!
Daca n-as avea familia asta asa tembela, probabil ca viata mea n-ar mai fi asa amuzanta.
Eh, si dupa tot balamucul de azi, odata ajunsi acasa, masculul s-a apucat sa faca nushceplm la masina ca a tot fiert apa in ea, iar eu m-am apucat sa curat vinetele alea de azi-dimineata. Acum am degetele negre la varfuri, s-a ales praful de manichiura mea.

16 responses to “de ziua lui

  1. Alta faza comunista e sa vii de la supermarket, sa desfaci mezeluri/cascaval si sa mananci in picioare, pe loc. Asa fac ai mei. Sa cada jos intr-o zi in care m-au servit si le-am raspuns ca nu mananc, ca NU MI_E FOAME. Deci astia n-o sa-si revina din foame niciodata mah. Niciodata.
    BTW, sa-ti traiasca.

  2. La multz ani, la multz ani. Da’ ceasu’, ceasu’ cum ii placu?

  3. hehe, las, sa iti arat manichiura mea dupa 10 kile de ardei kapia copti? si cate dejte arse am? nu mai conteaza, nici asa nu ma verifica nimeni nici la una nici la alta :))
    sa-ti traiasca consortul si sa ii creasca mai multa minte in anul ce vine!

  4. La multi ani masculului🙂

    Pentru scosul vinetelor din ‘teaca’, soarele are o metoda infailibila; Le scoti cu lingura. Adica scobesti dupa ele, nu le ‘belesti’ de pielita.

  5. ah si la ardei copti: luati de pe gratar asa parliti, bagati intr-o punga si acoperiti cu sare grunjoasa, sa stea nitel in aburul propriu. cica asa de bine se curata dup-aia, de nu-i adevarat. maica-mea a testat metoda, eu deocamdata nu coc decat vinete in tigaia antiaderenta pe aragaz, o data la 5 luni cand i se face pofta consortului de vinetele mele extra-shpetzi.🙂

  6. aoleo si ce sor´ta nu e? maritata zic.

    io pun vinetele pe grataru´de la cuptor si sub ele tava cu putina apa; la un moment dat „explodeaza” si se scurge sosu´amar din ele, ce´i drept nu ies ca alea copate conventional da´nah..

    • io am o mare problema cu salata de vinete. adica sunt in stare sa mananc un castron mare, de una singura. imi plac foarte mult, si-mi plac coapte pe flacara. prefer sa nu mananc, decat sa nu iasa asa cum vreau.
      sor-mea e maritata si n-are 23 de ani🙂 lasa shlitzu’ in pace :))

  7. ma, io cred ca tu esti geloasa ;o))
    ai dreptate si cu vinetele alea, io´s la fel cit am atit maninc. Noi de ziua lu´fimea am avut hüpfburg d´ala da´nah curte+ ca il inchiriaza o prietena de ´a noastra deci la noi a fost mocca. M´am lungit p´acilea ca sa nu´ti speriu cititorii comentatori.

    • care cititori comentatori mah, nu vezi ce liniste-i aici?
      eu am pregatit o lista de jocuri pe care sa le fac cu ei, sigur or sa le placa. si daca nu le plac, ii scot afara la spielplatz si-i fugaresc. asta sigur o sa aiba succes =))

Lasă un răspuns

