diverse


Acum cateva zile masculul a cumparat o consola weeeee.  Consola asta era second-hand si-i lipsea cablul de alimentare. Da’ cum McGyver are surubelnita (desi nu d-aia in Y asa cum ii trebuia), a zis ca merge si cu niste fire nush’ cum, sa ii dea 12 V. Azi cand a vrut sa probeze o telecomanda mica pe care am cumparat-o pt pumpkina, a bagat firele aiurea si s-a futat ceva.
Cert este ca n-o poate face pana maine, ca n-are cu ce sa o deschida, fin’ca asa cum ziceam, ii trebuie un cacat de surubelnita in Y, surubelnita pe care si-a comandat-o pe net  si-i vine in cateva zile. Deci pumpkina nu se poate juca de ziua ei.
Eh, las’ ca are destule jucarii.
In alta ordine de idei: azi sor-mea l-a luat pe mascul sa-i cumpere cadou pt ziua lui. Azi, fiindca azi le-au intrat banii.
A venit masculul cu o camasa neagra absolut hidoasa, sor-mea fiind foarte incantata de ea, si spunandu-mi ca asta al meu nici nu vroia camasa aia, dar ca i-a cumparat-o ea :))
Deci ras in cap cum este si cu fizicul lui patratzos, cu camasa aia neagra arata de parca ti-e tarsa sa ii iei locul de parcare.  Groaznic, really. Mie-mi place cand arata asa, mai dur, dar cu camasa aia zici ca-i de la pompe funebre. Si zbanghia de sor-mea cica e asa misto camasa (are niste detalii foarte mici, cu rosu pe la guler si maneci) si ca ar trebui sa o poarte la botezul lu’ fi-su.

Acuma nah, sor-mea n-a fost niciodata pasionata de arta, design sau moda, da’ plm.. il bagi pe unu’ care oricum arata ca un rachet rus, intr-o camasa de antreprenor de pompe funebre si il trimiti la botez? Really?

I-am zis ca e foarte frumoasa camasa, noroc ca eram cu spatele la ea cand l-am vazut pe mascul „modeland” cu ea prin casa. El mi-a vazut figura si s-a scuzat, a zis ca nu el a ales-o. Coitzless.
Dar fiindca e foarte gravida si are o gura cat o sura, atitudinea asta lipsita de coite e cea mai potrivita in preajma ei. Daca vrei liniste.
Asa am facut si eu cu rochiile pe care le-am primit de ziua mea. Le-am luat frumos,  m-am entuziasmat corespunzator (desi una mi-era mica peste tzatze si foarte larga pe talie, iar cealalta mi-era mare peste tot), le-am bagat in punga si m–am dus la magazin cu ele. Le-am schimbat pe o geaca de un mov turbat, dar plm, geaca port vreo 7 luni pe an, rochie port de cateva ori pe vara. Nu i-am zis nimic sora-mii, si nici n-am de gand.
Umm.. ce altceva? Ah, ma sparie pufosu’. Mananca mult, foarte mult in ultima vreme. Stiu ca e in crestere, dar frate.. ma termina. Toata noaptea suge, ziua baga in el ca spartul. In seara asta i-am facut niste gris d-ala pentru copii de 4 luni, cu un pic de piure de pere (de la borcan). Am zis ca daca mananca mai bine seara, poate am si eu sanse sa dorm un pic peste noapte. Iham. Dupa vreo 130 de ml de amestec d-asta, nu i-am mai dat eu, ca mi s-a parut si asa, mult. A facut scandal, a tras de lingurita, a urmarit castronul cu ochii mari si plescaind din buze..
Dupa gris cu fructe, a vrut tzatza. A supt un pic, am mai stat si ne-am jucat, dupa vreo ora l-am dus la culcare. Sa-mi rupa maieul de pe mine, nu alta! I-am mai dat o tzatza, a mancat tot, s-a jucat cu jucariile in patut si s-a culcat.
Acuma ce sa zic? E foarte ciudat sa am un copil care mananca. Obisnuita fiind cu pumpkina care daca manca 20 de ml eram fericita, haplea asta mic ma sperie un pic. E normal sa manance atat? Din ce-am vazut pe  net, da, pare normal, da’ acuma eu le stiu pe mamele romance, care isi indoapa copiii ca pe purceii de craciun. Alte mame, in alte limbi de circulatie internationala, nu-s asa obsedate de cat mananca copilul.
Poate-ar trebui sa il las in pace sa manance cat vrea. La urma urmelor, si pumpkina a fost foarte grasuta pana pe la un an, chiar daca nu manca decat lapte iar acum e scobitoare.
Imi plac copiii grasunaci cand sunt asa, bebelusi, pe urma mi se par groaznici. Ma uit si la fetitele de la clasa de balet a pumpkinei: unele-s grase-grase, arata cumplit in costumele alea mulate si cu volanase.
Sper ca ai mei sa fie ok, nici chiar asa slabanogi cum am fost eu toata viata, da’ nici ca taxu’ care imediat se expandeaza ca un pufulete.

 

2 responses to “diverse

  1. a mea baga mancare, in stare de trezie, din trei in trei ore. si la ea, de cand a aparut, nu e cu ‘mi-e foame’ ci cu ACUM! eu n-am crezut c-o za vaz vreodata mishu precipitat, da’ m-am facut, instant 😀

    nu pun poze si-s cam lenes pe blog, da’ pe facebook mai poti vedea grasana in evolutie 😉

    • hehe, ce-mi plac grasanele mici si pline de cute ca un sharpei 🙂
      pai m-as uita, daca as sti unde 🙂 habar n-am de id-ul tau de fb

Lasă un răspuns

