pregatiri


De parca n-as suferi destul din cauza lipsei de somn, ghici ce m-am apucat sa citesc? O carte de groaza, evident. Pentru ca scurtele bucati de semi-constienta, sa fie populate cu cosmaruri.
Citesc Bag of bones de Stephen King. Ma rog, m-am apucat sa o citesc, dar nu-s asa sigura ca o voi termina.  Am eu destule pe cap si fara sa mai trebuiasca sa controlez pe sub toate paturile din casa :))

Azi de exemplu trebuie sa fac ordine in biblioteca, sa fac curat prin casa, sa pregatesc totul pentru maine.
Am fost la magazinul cu chestii de lucru manual, si-am vazut ca aveau sarma pentru bijuuri. N-am avut timp sa ma uit si dupa margele and stuff, asa ca o sa ma duc maine sau poimaine. Am luat de-acolo niste ursuleti-medalion si niste snur roz deschis, sa fac pungutele cu cadouri pentru copiii care vin maine. Astia sunt pentru fetite. Pentru baietei am luat niste extraterestri cu parasuta🙂
Cadourile nu trebuie sa fie scumpe, insa e frumos sa oferi ceva copiilor care vin.
Am cumparat si niste pungute de organza, foarte dragute, in care sa le pun jucariile.

Hihihi, ce- mi place sa pregatesc ziua pumpkinei!!!! Am cumparat baloane colorate, carlige de rufe pentru diverse jocuri si hartie igienica pentru facut mumii.  Cred ca o sa scot si cuburile sa-i pun sa faca cel mai inalt turn vazut vreodata🙂
Or sa se distreze puradeii, daca reusesc sa le explic jocurile :))

 

 

Lasă un răspuns

