insomnie


Dap. Bebe doarme. Io nu.
Dupa ultimele 4-5 nopti in care a mancat cam din ora in ora, in seara si noaptea asta a mancat asa: la 7 jumate-8  cand l-am bagat la nani, la 12 si la 4 dimineata. Acuma doarme bine-merci cu burtica in sus, iar eu ma invart prin casa cu o mare durere de cap.
E adevarat ca sunt si nerabdatoare sa ii vad mutra pumpkinei peste cateva ore, cand se trezeste si .. tadaaaaaaa va fi 5, dupa cum spune ea :))
I-am lasat in camera hainele cu care trebuie sa se imbrace, printre care si un tricou nou cu Hanna Montana si un parfum in forma de inimioara, tot Hanna Montana.
Nu pot spune ca o urasc pe biata copila personal, dar industria care este Hanna Montana, ma enerveaza pana la ultimul creion cu guma. Pe cuvant ca-mi place mai mult Lillifee, macar aia nu-si pune mainile in solduri si nu da din cap  la mine cand nu-i de acord cu ceva.
Nu i-as fi cumparat chestiile astea branduite, dar ii plac si la urma urmelor un tricou roz cu imprimeu, este un tricou roz cu imprimeu. Cum tocmai mi-a terminat sticla aia mare de J’adore, am preferat sa ii cumpar un parfum special, pentru ca am prins-o dand tarcoale sticlutei de Pure Poison. And that’s a big no-no!

Ce n-am gasit astazi, au fost vopselele pentru pictat pe fata. Piticii adora asta, iar mie imi place sa ii pictez, problema este ca ce-am gasit aveau 5 culori si costau peste 8 euro. Wtf???
Daca am timp, ma duc astazi pana in centru la un alt magazin, poate gasesc acolo.
Pumpkina cand era mica, imi cerea mereu sa-i fac mustati de pirat :)) Nu o data mi s-a intamplat sa ies cu ea pe strada afisand o splendida mustata rasucita la varfuri, desenata frumos cu pixul pe obrajorii ei rozalii si dolofani.
Acum ma oftic ca am aruncat creioanele pentru desenat pe fata, dar ma exasperase cu ele. Erau farame de creion peste tot prin casa, pentru ca mai nou, se desena singura.

Mai stau un pic si poate dupa ce-mi trece durerea de cap, reusesc sa adorm la loc. Desi mai sunt doar 2 ore pana la goarna de buna-dimineata si azi o duc eu pe pumpkina la gradi, ca masculul schiop tre’ sa ajunga la doftor cu piciorul.
Ah, n-am povestit despre buba lui. Eh, a facut un neg in talpa si nu m-a lasat sa il doftoricesc eu. Asa ca de mai bine de-o luna, merge la doctor sa-l scobeasca, sa-i dea cu creme, etc.. Eu banuiesc ca doctorita-i blonda si de-aia face el ture la cabinet, dar ma rog, il chinuie aia de-i ies ochii, asa ca nah, ii iese pe nas uitatul dupa blonde :))))

Lasă un răspuns

