de ziua pumpkinei


Canapelele mele frumoase si proaspat spalate, au acum urme de face-painting cu spiderman. Norocul meu ca n-au vrut puradeii machiaj pe toata fata, ca altfel aveam si mai mult de curatat.

A fost frumos de ziua pumpkinei. Ne-am jucat un pic in casa, dupa care i-am scos afara pentru ca pufosul dormise doar 15 minute toata dupa-masa, fiind trezit de sonerii si copii racnind ca niste indieni :))
El este Pipi-Max


Catelul care latra, merge, bea apa si face pipi. E super-simpatic si pumpkina s-a bucurat foarte tare cand l-a vazut.
Cand au venit copiii, au tabarat toti pe el si l-au pus sa faca pipi. Le-am dat un prosop si le-am zis sa aiba grija sa nu faca pe covor, ci doar pe parchet,  pe prosopel. S-au conformat, asa ca bietul covor a scapat ne-murat :))

Pitica a primit carti, jocuri, puzzle, polly pocket, o sufragerie regala playmobil (rege, regina si doi copii stand la o masa cu sfesnic, tacamuri si pahare :)), lipgloss, Barbie Rapunzel, Barbie Ariel, o perna mare si pufoasa in forma de ursulet, gel de dush cu o pisicuta mare Hello Kitty, parfum, tricouri cu Hannah Montana, un unicorn mic si galagios.. cred ca le-am enumerat cam pe toate.

Oricum, daca eu as fi primit macar jumatate din toate astea cand eram mica, habar n-am cum as fi reactionat. Cred ca as fi fost turbata de bucurie :))
Nu ca eu nu primeam jucarii frumoase, pentru ca primeam, dar doar de Craciun. De ziua mea erau „utilele” pentru ca urma sa incep scoala intr-o luna, asa ca primeam de obicei haine sau incalatari, iar sora-mea primea exact acelasi lucru dar pe alta culoare. Pe de alta parte, eu de ziua ei nu primeam nimic :))
Cine zice ca viata e dreapta?
Lasa ca-mi scot parleala acuma cu pumpkina. De Craciun, de Paste si de ziua ei, umplu cateva pungi mari cu cadouri pentru ca nu ma pot abtine. Ea fiind inca mica, sfarseste prin a se juca cu unul maximum doua chestii care-i plac cel mai mult din gramada, la restul abia arunca o privire pe moment. Abia mai tarziu pune mana pe ele si se joaca.
Exageram oare? O fi si asta o sechela romaneasca :)) Sa umplem, sa fie, sa nu rada lumea de copilu’ nostru.
Uitandu-ma ieri la copiii veniti la ziua ei, am vazut ca erau imbracati ca vai de mama lor, cu ciorapii murdari si dare de jeg pe mutrisoare. Pai si-ar trimite asa vreo mama romanca puradelul in casa cuiva?
Noi ne pregatiseram cu cafea si chestii de dat adultilor daca decid sa ramana cateva minute. N-a intrat niciunul, toti si-au lasat copilul la usa si-au fugit :))
Am fi putut sa-i facem compot pe toti, ca nici unul in afara de mama uneia mai mici, nu si-a lasat nr de telefon.
Au venit pe la 6 sa-si recupereze odraslele care spre bucuria mea au fost un pic reticente in privinta plecatului. Asta inseamna ca s-au simtit bine🙂
I-am scos si afara, s-au fugarit, le-am facut comete din baloane umplute cu nisip, si s-au jucat asa vreo ora si ceva, dupa care i-am adus din nou in casa, le-am dat tort, s-au mai jucat o tura si gata, s-a facut 6. Nici macar n-am apucat sa facem mumii din hartie igienica.

Postez acuma „reteta” pentru comete. Copiilor le plac foarte tare, si la locul de joaca mai erau 2 fetite mari si una mai mica, carora le-am dat ce le trebuie sa-si faca si ele, pentru ca dupa ce s-au uitat de la distanta, au venit langa mine si se uitau cu jind🙂

– se umple o sticla de plastic, cu nisip. de preferinta mai fin, fara prea multe pietricele
– se umfla un pic un balon, se rasuceste gatul sa nu iasa aerul, si se monteaza gura balonului pe gura sticlei cu nisip.
– se rastoarna nisipul din sticla in balon. nu se pune foarte mult, pentru ca uneori cometele mai cad si-n capul privitorilor nevinovati si nu vrem sa ii umplem de cucuie. daca balonul are marimea unui pumn de copil mic, e ok.
– se leaga balonul la gura si se acopera cu un al doilea, caruia i s-a taiat „gatul”. dasupra peste gaura ramasa, se aplica o bucata de scotch ca sa tina marginile stranse
– se infasoara totul intr-o bucata de punga de plastic si se leaga la gura cu sfoara sau se lipeste cu scotch
– se lipesc cu scotch, „cozi” taiate din aceeasi punga de plastic. eu le-am pus doar cate o coada, ca am avut multe de facut si n-am mai avut rabdare sa pun mai multe, dar cu 2-3 cozi arata si mai bine
– se leaga totul cu o sfoara al carei capat se lasa liber. lungimea sforii depinde foarte mult de inaltimea copilului, dar cam 50 de cm e ok
– se invarte „cometa” tinuta de sfoara, iar cand ajunge in pozitie verticala, se elibereaza sfoara. cometa va zbura foarte artistic si va cadea pe pamant cu cozile fluturand in urma ei.

Din cei 9 copii care se jucau ieri la un moment dat cu comete, o singura fetita s-a lovit. Ma rog, a fost lovita din greseala de una scapata prematur din mana.

Cat timp le-am facut eu cometele pentru ca ei erau prea mici sa si le faca singuri, le-am impartit niste carlige de rufe si le-am zis ca ala care reuseste sa stranga cele mai multe, este invingatorul. S-au fugarit, s-au gadilat, au ras si s-au tavalit prin iarba, iar in final au venit sa-mi arate cine a castigat.

 

9 responses to “de ziua pumpkinei

  1. La multi ani, Pumpkina!

  2. Hai sa-tz traiasca! Eu am scapat de petreceri, cel putin pana in anul doi de gradi, ca-i nascut in 15 septembrie, si la anul cand incepe nu o sa isi cunoasca destul colegii ca sa ii invitam la noi.

    • dap. noi am facut invitatiile acum o saptamana si ceva, pentru ca pana atunci am incercat sa aflu daca s-a imprietenit cu cineva sau nu.
      cre’ ca-s nesimtita. nu mai stiu daca am vazut sau nu ceva in legatura cu ziua lui la tine pe blog, si daca i-am urat toate cele bune sau nu. nesimtita sau ramolita :)) oricum, scuze😀
      la multi ani piticului tau!

  3. no stai ca nu am anuntat aniversarea ca sa te simti nush cum🙂 era o veste buna pentru mine si (non) viitoarele chiolhanuri cu ocazia. nu am scris de asta ca o fo’ cam na, in familie, intelegi tu🙂 o primit un tren pe sine de lemn, pe care le demonteaza si-i da lu fraxu cu ele in cap, si niste carti, pe care le „citeste” juniorul doi, adica le face mici micute si le baga in gura.
    PS: vezi ca pentru tetine am gasit la marmacia aeroportului, m-am dus la ei pe site, le-am trimis mail de cerere de ajutor si luni mi le trimit prin posta. merci de oferta de cautat prin imprejurimile tale oricum, da-i mai simplu asa, ca nu mai alergi si dupa tetine prin mall, poti sa te concentrezi asupra chestiilor sclipicioase si cu mult roz:)

  4. La multi ani pitzipoancei mici. E mare de acu, vorba ei🙂
    E bine ca s-a simtit OK si ca avut asa un party misto. NIci eu nu primeam atatea jucarii, dar, daca noi nu am avut prea multe chestii. las’ sa aiba ea. atat timp cat este invatata sa si aprecieze munca voastra, nu vad problema.

    • oh, nu-i spune pumpkinei pitzipoanca mah! :)) e doar mica, sper sa depaseasca etapa cu sclipici la un moment dat. nu de alta, dar nu cred ca vreau poze de familie cu ea blonzita, bronzata si cu cercel in buric.
      de apreciat nu stiu cat apreciaza munca noastra, pentru ca.. again: e cam mica. la varsta asta crede ca i se cuvine totul si se entuziasmeaza la fel pentru cainele asta pipilicios care a costat o caruta de bani si pentru o punguta mica de ursuleti de jeleu.
      incerc sa o invat valoarea banului, insa in acelasi timp sa-i inoculez si ideea ca valoarea lucrurilor materiale depinde doar de cata bucurie ne aduc. ii explic ca o barbie este foarte scumpa, insa nu e mai frumoasa sau mai importanta decat un desen sau o pietricica pe care mi-o culege de pe drum. e complicat si sunt oameni mari care nu inteleg asta, insa eu insist, poate se prinde ceva de ea😀

Lasă un răspuns

