grafomanie


Am incercat sa-mi dau cu cremele alea de cate ori mi-am adus aminte, si desi pielea mea era foarte fina si inainte, aveam totusi probleme cu un inceput de riduri la coltul ochilor, plus cateva linii care se formau deasupra gropitei cand radeam. Linii care acum s-au estompat. Really. Good shit, Clinique asta!
O sa ma duc sa-mi iau crema aia reparatoare, model mai mare, ca sticluta pe care o am cred ca ma mai tine cateva zile si gata, se termina.
Nu ca-mi pasa foarte tare ca incepusem sa fac riduri deasupra gropitei din obraz sau la coltul ochilor, ca doar nu mai am 18 ani, da’ nah, daca merge, de ce nu?
Clinique rulz! Nu mi s-a intamplat pana acum sa cumpar produs de-al lor si sa imi para rau ca am dat banii pe el. O sa ma duc sa-mi iau si crema aia anti-cearcane sa o testez, ca am vazut ca aveau la set d-asta de 8 euro. Avantajul este ca-s cantitati mici si poti vedea daca sunt ok sau nu, ca sa iti cumperi dupa aia recipientele de dimensiuni normale.
Me happy! Cremele functioneaza si azi am gasit pentru pufulete o gramada de chestii.
A fost targ in oras, si maine fiind sarbatoare, a venit foarte multa lume. Noi am ajuns pe la 11 jumate cred, sau chiar mai tarziu, era puhoi de oameni si toti cu sacose in maini. Ne gandeam ca n-o sa mai gasim nimic interesant, dar n-a fost asa. Am gasit pentru pitic 3 perechi de incaltari care sunt ingrozitor, dar ingrozitor de scumpe in magazin, o gramada de bodyuri, jucarii, un sac de dormit cu saltea pneumatica pentru pumpkina pentru ca la sfarsitul anului o sa aiba sleep-over la gradinita si pe urma in toti anii de scoala. In noaptea aia toti parintii bantuie prin oras, ies in cluburi, la restaurante, e orgie, ce mai.. :))

Ah, si pentru ca a primit-o pe Rapunzel de ziua ei, azi in targ l-am vazut pe Flynn. Cum Prince Charming si-a rupt un sold si a iesit la pensie iar lui Giaijo i-a rupt capul, ramasese haremul de Barbies fara mascul. Asa ca i l-am cumparat. La nici 2 minute dupa ce i-l dau cu degete sangerande din cauza multiplelor sarme, bucati de scotch si lipici care-l tineau pe susnumitul in cutie, o vad pe pumpkina ca incepe sa-l dezbrace. O intreb ce face, si-mi zice ca vrea sa vada daca are muschi. Go figure! Acum doarme cu amandoi pe o perna langa ea. Ma rog, a adormit tarziu pentru ca nu-i usor sa adormi atunci cand te joci cu papusile in pat.
Pufulete a fost incantat de una dintre jucarii in forma de telefon, cu winnie the pooh. Canta, vorbeste cu el, are o gramada de butoane, se aprind luminite.. ii era somn, avea ochisorii rosii, dar racnea cand incercam sa-i iau jucaria.
Mai nou de vreo doua zile chiuie. Vad ca el n-a trecut prin faza cu facut baloane de saliva, a sarit direct la chiuit.
Pumpkina cand era mica gangurea foarte mult, asta chiuie si chiraie.

Azi pumpkina a fost la petrecere la o fetita, una care a venit si la ziua ei, fetita care am impresia ca are sindrom down. N-au venit la petrecere decat pumpkina si inca un baietel. Mi s-a parut trist, dar ei sunt mici, n-au bagat de seama, s-au distrat, pumpkina chiar vroia sa mai stea, a si intrebat-o pe mama fetitei daca poate sa vina si maine sa se joace :)) M-a sunat biata femeie sa ma intrebe daca e ok sa vina maine sa o ia in parc, sa se joace impreuna :))
Fetita este foarte galagioasa, e clumsy, e.. ciudata. Si in acelasi timp este foarte calda si iubitoare. Nu-mi pasa ca e „speciala”, chiar ma bucur ca pumpkina e prietena cu ea, pentru ca nu vreau sa faca distinctie decat intre doua categorii: oameni rai si oameni buni. Culoare, rasa, religie, down sau up, n-are importanta, ce conteaza este sa fie prieteni buni.

Vroiam sa fac anti-reclama lampilor rosii de la Ikea. Acolo in magazin, cu lumina de fond, arata ok. Acasa pe hol, in intuneric, arata creepy. De fapt arata ceva intre un bordel si un film de groaza. Poate o incrucisare nefericita :))
O sa incerc sa o schimb si sa iau una alba.
In alta ordine de idei, masculul tocmai mi-a refuzat oferta de sex salbatic, pe motiv ca vrea sa butoneze la noul lui telefon. Cool, huh?

 

4 responses to “grafomanie

  1. masculu` tau cre`ca n-are toate tiglele pe casa. cumpara-ti un vibrator si foloseste-l cand e si el in pat si butoneaza telefonul. poate pricepe ceva.

  2. masculu´rulz! Stii bancu´cu bula(da ba, e caco, so what?!) proaspat insurat? Prima seara: se caca bula in mijlocu´casei, beat era deja, adoarme(ca porcu´-female pollitical corectness). A doua seara: da o laba, se imbata adoarme(se stie deja, ca porcu`). A treia seara: da o bashina care declanseaza alarma chimica in toate tarile nato, se imbata ca porcu´ si adoarme(porc era deja). A patra seara: muzica, luminari, parfum, sticla de cuveé aua aua o fute pe nevasta´sa ca´n toate cartile lu´sandra brown la un loc. Aia fericita, il intreaba ce a fost totusi cu el primele trei zile!? „Draga mea, am vrut sa´ti arat ca in casa asta fac ce vreau si supravietuiesc si fara tine”. Bine, bine da´cu bashina(pt femei= pirtz) aia puturuoasa? „Draga mea sa´ti intre bine´n cap, atmosfera in casa asta tot io o fac!” ok, nu ma mai lungesc, astept sa ma lapidati :oP

Lasă un răspuns

