bio blo


Azi l-am lasat pe pufos acasa cu taxu’ si am plecat sa iau fata de la gradi si sa o duc la balet. Cat am asteptat sa se termine ora aia de 40 de minute pentru care platesc 36 de euro pe luna, chiar si pentru lunile in care a fost vacanta si pumpkina nu s-a dus, m-am dus la magazinul Bio, care-i in apropiere.
Cand am plecat de-acasa, i-am zis masculului ca ma duc sa cumpar legume pentru pufos si sa-mi dea bani. Mi-a bagat in portofel 40 de euro.
Cum eram singura-singurica si libera sa ma uit la ce eticheta vreau eu, m-am invartit un pic prin magazin. Rezultatul a fost o sacosa micuta dar plina-varf, si portofelul mai usor cu 36 de euro.
Dap. I know, I got carried away.
Dar zau ca n-am dat banii pe tampenii. Am cumparat pasta de dinti fara fluor pentru noi si pt pumpkina, cascaval cu gust de cascaval, branzica de casa (m-am invartit ca un coi intr-o caldare si nu ma hotaram care seamana mai bine la gust cu branza de vaci: speisequark sau quark? asa ca am luat cottage cheese), doua borcane de gem care au gustul fructelor din care-s facute, niste carne de pui, fulgi de orez pentru pufos, fasole verde si evident: legumele si fructele dupa care ma dusesem.
M-am demontat un pic atunci cand am vazut cat costa, dar mi-am zis ca oricum, merita, viata ar trebui traita bio. Imi faceam planuri ca saptamana viitoare ma duc si cumpar nuci pentru spalat si detergent bio pentru vase, eram ferm hotarata sa cumpar si sampon bio si ciorapi bio si totul bio cu roz cu mov cu glitzer si cu floricele.
Am uitat sa spun ca asa, ca o culme a persoanei bio care sunt, m-am dus pe jos.
Odata ajunsa acasa, imi cam tremurau genunchii intr-un mod foarte ne-bio, pentru ca mi-era foarte foame. Primul lucru pe care l-am facut, a fost sa indes o tzatza in minunea mica si urlatoare, care a mancat si s-a culcat. Ametita deja de foame, soare, caldura si mers pe jos tarand o sacosa plina, am intrat in bucatarie unde pitica si taxu’ erau deja la masa.
Pe masa era o cutie de pateu ordinar, d-ala Scandia trimis de soacra-mea in loc de carti, pateu pe care de obicei nu-l mananc pentru ca nu-l pot suporta. Eh, si cum am intrat si mi-au cazut ochii in cutie, mi-am pus o felie pe care aproape ca n-am mestecat-o. A urmat si a doua si a treia, ca deh, era juma’ de cutie ramasa si doar nu era sa o bag asa in frigider.
Acum sunt trista. Satula dar totusi trista, pentru ca visele mele despre traiul 100% bio pe care mi l-am imaginat in cele mai mici detalii in drum spre casa, se duse pulii de suflet de la prima incercare. In loc sa fiu tare, darza (branza varza barza), sa rezist voiniceste pe metereze, a fost de-ajuns sa vin acasa cu matzu’ gol si gata.
Zau ca n-am coloana vertebrala. O sa mai incerc si saptamana viitoare sa ma fac suta la suta bio si daca nu-mi iese, am sa insist. Macar un pic pe fund, si tot o sa reusesc!

4 responses to “bio blo

  1. viezure…lasa ma, mai trebe si calcat pe langa, ca al’fel ajungi la 150 de ani si fara riduri…:))

  2. Moş, că viezure s-a luat🙂
    Mi-a placut expresia referitoare la culmea persoanei bio care esti :0)

    • 🙂 bine, ca sa fiu complet sincera nu-s 100% biodegradabila :)) ca nah, mai am plombe plus ca E-urile alea cu care ma tot indop, probabil ca or sa ma plastifieze pe dinauntru ca pe o plansa de anatomie :))

Lasă un răspuns

