piscina pumpkina placinta


Astazi m-am trezit batuta, calcata cu tractorul si lovita de bus. U get the picture. Ma dureau toate si aveam o senzatie de inceput de raceala.  Pentru ca afara in sfarsit n-a mai fost cald, am zis ca e vremea perfecta sa ma duc la piscina si sa-mi calmez durerile in apa calda. L-am ambalat pe pufos si-am plecat.
Cand s-a trezit piticul in ditamai bazinul, a inceput sa dea din maini si din picioare, si ranjea cu gurita pana la urechi. A inotat aproape jumatate de ora in continuu, il mai intorceam eu pe spate sau il lipeam de mine sa se mai odihneasca, dar statea asa un minut, si incepea din nou sa pedaleze.
Nu stiu cum sa-l tin mai bine ca sa nu-i stanjenesc miscarile dar nici sa nu-l las cu nasul in apa, ca mi-e teama sa nu se inece. Asa ca l-am tinut un pic de la subrat si cu barbia in palma mea ca sa ma asigur ca nu-i in apa.
A fost extrem de fericit pufuletul. Cand am iesit de-acolo, in doua minute a adormit :))
S-a trezit 20 de minute mai tarziu, ca a trebuit sa alerg acasa sa iau pantaloni de trening si pantofii de balet pentru pumpkina, pentru ca aveau azi nush ce plm.. ca noua nu ne dau programul asa cum faceau aia de la gradinita cealalta.  In fine, s-a trezit piticul la gradinita pentru ca racneau aia mici ca niste indieni, dar a fost cuminte. Se uita cu ochii mari in jur, iar cand am ajuns acasa si-am intrat cu el in brate in bucatarie, a vazut scaunelul si-a inceput sa maraie de foame.
A bagat 200 ml de piure fara probleme. Mi se ridicase un pic parul pe ceafa, dar dupa asta n-a supt decat cateva guri de lapte, asa ca m-am linistit.
Sunt asa obsedata fiindca taxu’ are tendinte spre obezitate. Cand era mic l-a expandat bunica-sa de ajunsese bietul copil sa-i fie rusine sa se dezbrace la plaja, de gras ce era. Si socra-miu e obez, deci daca mosteneste cumva genele lor, e naspa.
In fine, azi stiam ca dupa atata miscare si dupa aerul rece de-afara, sigur ii e foame de lup, asa ca l-am lasat sa se sature. Asta si faptul ca dupa ce a terminat primii 100 ml, a racnit ca mai vrea :))

Acum astept sa se trezeasca grasul, sa mergem sa o luam pe pumpkina de la gradi.

Ah, si aseara pe la 10 m-am apucat sa fac placinta de dovleac😀
De aseara si pana acum, a mai ramas o bucatica foarte mica :)) Imi place foarte tare desi se pare ca sunt singura din familie pentru ca masculul nu mananca, si azi-dimineata pumpkina mi-a zis ca e foarte buna dar ca ar vrea sa o manance mai tarziu. Am intrebat-o clar daca ii place sau nu, ca daca nu, o mananc eu. Mi-a zis ca e foarte buna, dar ca ei nu-i place :)))))

 

4 responses to “piscina pumpkina placinta

  1. diplomata domnisoara, diplomata :))

  2. Pumpkina mancand pacina de dovleac=canibalism.

Lasă un răspuns

